TeamTwo Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Skrevet 17. Juni 2011 Vakre Ekko Kjeeeder seg? Freya med lang hals Og her er noen som ble ok fra den uka Chaplin var her; Chaplin spiser griseøre fra Støren; Og Dexter seeeer på; Trøtt Whippet
Guest Snusmumrikk Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Skrevet 17. Juni 2011 Hehe tror nok heller det gjespebildet er et teite-Therese-som-sier-jeg-må-ligge-her-istedenfor-å-knørve-med-kul-Nadasak-gjesp enn at han kjeder seg
xxx12345 Skrevet 17. Juni 2011 Rapporter Skrevet 17. Juni 2011 Hehe tror nok heller det gjespebildet er et teite-Therese-som-sier-jeg-må-ligge-her-istedenfor-å-knørve-med-kul-Nadasak-gjesp enn at han kjeder seg De fant tonen de to *flir*
TeamTwo Skrevet 18. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2011 Hehe tror nok heller det gjespebildet er et teite-Therese-som-sier-jeg-må-ligge-her-istedenfor-å-knørve-med-kul-Nadasak-gjesp enn at han kjeder seg Det tror jeg også, men jeg tenkte at jeg skulle være grei og ikke si noe om barnerove-tendensene hans høyt jeg da Flotte bilder Takk Lill De fant tonen de to *flir* De gjorde det, du må nok passe på den der lille flørten din fremover altså *fnis*
Guest Snusmumrikk Skrevet 18. Juni 2011 Rapporter Skrevet 18. Juni 2011 Det tror jeg også, men jeg tenkte at jeg skulle være grei og ikke si noe om barnerove-tendensene hans høyt jeg da Haha lille barnet var ikke akkurat uvillig heller
TeamTwo Skrevet 18. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Juni 2011 Haha lille barnet var ikke akkurat uvillig heller Tenkte jo at jeg ikke skulle si så mye om henne heller jeg Eller at Freya ordna seg med fri servering rett fra lomma til mor, eller at Ekko sjekka alle dameveskene for godbiter når de pene hundene øvde på å bli enda penere *fnis* Jeg hadde iaf en skikkelig koselig ettermiddag, og nydelig vær hadde vi også, der vi lata oss på graset med brukshundene våre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar