Gå til innhold
Hundesonen.no

Snake kjede

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har 30 cm til Blondie (stor papillon) og det passer henne veldig bra :) Hun har litt ekstra å gå på. Bestilte også mitt fra 2dogs.no. Veldig hyggelige folk med kjapp levering :)

Skrevet

Lenke til utstilling:

item-1540.jpg

Edit:

Her ser man litt lettere hvordan de er leddet:

31H8Q0YFXFL._SS500_.jpg

De sklir lettere i pelsen enn vanlige strupelenger og klyper ikke eller henger seg fast i pels, hvertfall ikke på mine raser som har relativt mye rundt halsen.

• 3 months later...
Skrevet

Slenger meg på denne, istedet for å lage en ny tråd.

Er på utkikk etter nytt utstillingsbånd til Taxi, da jeg har et par stykker jeg ikke liker noe særlig.

Sitter og ser på dette kobbelet: http://www.hurttacol...-leash-round-2/

- og tenker at det blir bra sammen med et snakekjede i gull. Fargene hans er rød og hvit med innslag av sort, og han har endel beheng på halsen.

Men den nettbutikken som var linket til her oppe har det ikke i størrelsen hans. Jeg vil tro 35cm passer. Noen som vet om andre nettbutikker som har dem? Evt. dyrebutikker i Oslo?

Takk for svar :)

Skrevet

Du kan sende dem en mail og be dem sjekke, evt spørre når de får inn.

Mail er sendt :-) Hvis jeg ikke får tak i før, får jeg forhåpentligvis kjøpt på utstillingen i vikingskipet.

Skrevet

Mail er sendt :-) Hvis jeg ikke får tak i før, får jeg forhåpentligvis kjøpt på utstillingen i vikingskipet.

Vi har :) Trooor alle størrelsene er inne også, men kan eventuelt dobbeltsjekke i morgen?

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...