Gå til innhold
Hundesonen.no

For tidlig løpetid

Recommended Posts

Skrevet

Oppdaget at voffsen har fått løpetid en måned for tidlig i dag. Hun er 4 år og har aldri hatt for tidlig løpetid før. Pleier alltid å ha løpetid i januar og juli.

Er det noen som har opplevd lignende? Har forsøkt å google litt men har ikke funnet ut om jeg bør bekymre meg.

Skal uansett til vet for vaksine på torsdag men tenkte likevel å spørre her :)

Skrevet

Ville ikke bekymret meg så veldig, men greit og høre med veterinær uansett siden du alikevell skal dit. Om hun er mye sammen med andre tisper kan det ha noe med saken og gjøre da de ofte 'synkroniserer' seg slik at de får løpetid omtrent samtidig.

Skrevet

Hun har ikke vært mye sammen med andre hunder i det siste i det hele tatt. Men ser ut som løpetiden i alle fall er som normalt. Dog, hun er litt mer ernergisk enn vanligvis, men det kan i alle fall ikke være et dårlig tegn.

Skrevet

Ingen av våre tisper løper 100% etter "planen" noen ganger kommer tispene i løp 2 mnd før ventet, og andre ganger 3 mnd etter vi har ventet :P

Skrevet

Ble bekymret siden hun hele tiden har vært nøyaktig presis på løpetidene frem til nå. Jeg kunne nesten beregne det på dagen riktig. Men men.. for meg passer det egentlig fint at den kom nå.. da har hun den ikke når vi er på ferie ;)

Skrevet

Min tispe var akkurat slik som din. Nøyaktig på løpetiden til samme tidspunkt hvert år, men da hun var fire år, bestemte hun seg for å få den to måneder tidligere. Heldigvis akkurat tidsnok til at min venninne kunne passe henne likevel når vi skulle på ferie (de har selv hannhund). Det er helt normalt, og jeg beky,ret ,eg ikke i det hele tatt.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...