Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei alle sammen! :-)

Irenen

Recommended Posts

Jeg har egentlig vært medlem en stund, men aldri skrevet noe særlig. Bare lest litt innimellom :ahappy:

Jeg er den lykkelige hundeeier av Luna som er en Engelsk springer spanieltispe på 9 år, og Taxi som er en Kooikerhannhund på 2 år.

Luna:

img_5734.jpg

Taxi:

taxi2.jpg

Jeg er 22 år og ferdig utdannet dyrepleier i 2012. Med hundene trener jeg agiltity og går massevis av tur i skog og mark. Luna har jeg konkurrert endel med, og Taxi har jeg planer om å starte med om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har møtt Taxi på rallytrening. :) Med Stretto? Hadde kjempelyst på kooiker da jeg skulle ha min førte hund (men er glad jeg ikke fikk det, de krever litt mer enn dsg). Bor dere tilfeldigvis på Lofthus/Årvoll?

Velkommen hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du nok møtt Taxi! Da var jeg ikke med selv, fordi Martin og Ane passet han den dagen. Taxi og stretto har vært gode venner fra de var små :D

Kooikeren krever sitt ja, burde komme med en advarsel på som sier "Krever massemasse tur og stimulering for å ikke bli sutrete masekopper" :lol:

Vi bor ikke på Årvoll, selv om jeg vet om en (eller er det to mon tro) kooikere der. Vi bor ikke så altfor langt unna da, på Teisen (ved Bryn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :D Taxi hilste jeg på om lørdagen på Nkk Drammen trur jeg da dere satt sammen med Marianne og Sandra :D

Ja, det gjorde du :D Luna var nemlig hjemme hos "mormor" med løpetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten møtt og snakket med noen av dere, i forbindelse med da lille Taxi (den gangen 7 måneder gammel) forsvant på Sognsvann i 15 kuldegrader og var borte et døgn.