LinL Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 hjølp. Leter etter ei lita fortønne/boks/krukke som ikke koster drøye 500,- ( ) og som er tett. Har kjølig kjeller jeg kan oppbevare foret i, men må opp og ned 2 trapper x antall ganger pr dag, så hadde vært kjekt med en liten (og søt er en fordel, så den faktisk kan stå fremme ) fortønne/boks/krukke-ting som jeg heller kan fylle på når det blir tomt. Er det noen som har sett noe sånt ? leter meg blå på nettet. Noen som har kjekke løsninger? Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Blir kanskje litt lite, men jeg bruker en helt vanlig 2-liters isboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 I valpepakkene fra RC får man med en boks som rommer ca 6 kilo hundemat. Den er blank. Kjekk sak. Hvor dekorativ den er kan vel diskuteres, det blir vel hva man gjør det til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Handlers selger enOlivers tønne beregnet for 5 kg för. Jeg har den og den er genial på ukesturer. Tett er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Blir kanskje litt lite, men jeg bruker en helt vanlig 2-liters isboks *bankesæsjælihodet* jeg har surra så mye på nettet etter hundeutstyr i det siste, at en tenker ikke så langt som at et ikke trenger å stå trykt "DETTE ER EN FORTØNNE" på det:p er sikkert endel andre ting som funker å da, men isboks er genialt. er jo bare en lite spirrevipp som kommer til meg, så spiser ikke opp den isboksen på en stund vil jeg tippe! takk for tips flott, takk for svar! visste jeg kom til å finne noe hvis jeg spurte her. Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Hva med denne? Emalje boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 http://www.zolos.no/shop/product_info.php?products_id=4696 Jeg bruker denne:) En til mat og en til godbiter,fine å ha stående på kjøkkenbenken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 På kremmerhuset har de mange fine bokser, blant annet en som er beregnet til kattemat. Går vel an å bruke den til hunder og den er kul synes jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Europris har mange fine bokser. Ellers har Ikea noen. Denne er jo helt enkel f.eks http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90112526 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Dere er geniale altså! skal ta meg en tur rundt å se, så finner jeg sikkert noe jeg liker takkerogbukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar