Olsenbanden Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Tenker å dra å kjøpe Nikon Digital Speilrefleks D3000 Kit. m/18-55 linse i morgen. noen som har erfaringer med det?
AnitaW Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 Ja, det har jeg. Et helt greit kamera som er enkelt å ta i bruk..
Olsenbanden Skrevet 30. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2011 så bra :-) Det er jo så billig hos coop obs hypermarked nå :-D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar