Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken rase kan dette være?

Poter

Recommended Posts

På ferie på Kreta møtte vi denne sjarmerende hunden:

rase1.jpg

Tro om det er en blanding eller en renraset og i så fall hvilken rase er det? Så to lignende senere, en i samme farge og en sort, men den sorte hadde tendenser til barter, så spørs. De var vel på høyde med en cairn terrier, tenker jeg, kanskje noe høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne traff jeg utenfor en kirke i en landsby. Hun stod utenfor kirken og ventet på turisttoget som kom og ble glad da vi kom, logret seg nesten i to og ble så med oss inn i kirken og etterpå til cafeen hvor hun tigde til seg is ;) Hun var drektig og siden hun har halsbånd på seg går jeg ut i fra at hun tilhørte noen.

Den andre gule så jeg sammen med noen mennesker på gaten, den sorte kom traskende alene opp til hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

*ler* Når jeg var i Thailand syns jeg alle hundene så ut som Norsk Buhund blandinger. Denne så ikke ut til å være lang unna det den heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Når jeg var i Thailand syns jeg alle hundene så ut som Norsk Buhund blandinger. Denne så ikke ut til å være lang unna det den heller :P

Haha, var det første jeg tenkte! Men tror neppe at det er så mange norske buhunder der nede da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo så søt, da. Vi ble begge sjarmert (mannen og jeg). Vi vurderte et øyeblikk å kidnappe henne eller kanskje komme tilbake når valpene var født og kidnappe en av dem *ler* Men så innså vi at det nok var på tide å dra hjem til sin egen logresak og kose med ham ;) Hun fikk forøvrig halve isen min -drektige tisper må da ha is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...