Monica123 Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Er det noen snille soniser som har lyst til og være med til Caroline på torsdag så jeg får hentet vesle Tindra? Jeg betaler selvsagt for bensinen dere bruker
Anette Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Er det noen snille soniser som har lyst til og være med til Caroline på torsdag så jeg får hentet vesle Tindra? Jeg betaler selvsagt for bensinen dere bruker Når på dagen? Skal høre hvordan mamma jobber
Monica123 Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Når på dagen? Skal høre hvordan mamma jobber Det e egentlig det samme for meg,men skal høre med caroline om hun skal noe spess den dagen
Marianne&Java Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Hvis det er på formiddagen så kan jeg godt kjøre deg Må bare være tilbake i Drammen så jeg rekker kurs kl. 18
Monica123 Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Hvis det er på formiddagen så kan jeg godt kjøre deg Må bare være tilbake i Drammen så jeg rekker kurs kl. 18 Jeg hører med Caroline jeg så får vi se hvem av dere som er så heldig og bli min taxi
Caroline Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Skal ikke noe spesielt på torsdag jeg, så det er samme når det blir
Monica123 Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Skal ikke noe spesielt på torsdag jeg, så det er samme når det blir Og der svarte du jammen lenge før jeg rakk og sende meld gitt Hvis det er på formiddagen så kan jeg godt kjøre deg Må bare være tilbake i Drammen så jeg rekker kurs kl. 18 kanskje du kunne vært med da Marianne så får du hilst på de andre små også siden jeg egentlig skulle ta en tur med deg også før de var leveringsklare Send meg en pm da med når du kan dra Hvor skal du på kurs forresten?
Marianne&Java Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Og der svarte du jammen lenge før jeg rakk og sende meld gitt kanskje du kunne vært med da Marianne så får du hilst på de andre små også siden jeg egentlig skulle ta en tur med deg også før de var leveringsklare Send meg en pm da med når du kan dra Hvor skal du på kurs forresten? Yeeeeeey Er jo litt lettere om jeg henter deg å, for jeg bor jo mye nærmere deg enn det Anette gjør Kurs er på Vitbank i Lier! Jeg tåler å komme litt seint altså, men trenger den treninga jeg kan få nå før konkurransene
Monica123 Skrevet 23. Mai 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Skal nok sørge for at du kommer tidsnok så du ikke går glipp av noe
Anette Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Skrevet 23. Mai 2011 Helt greit at det ordnet seg, må til legen og styr
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar