Gå til innhold
Hundesonen.no

Året 2006


Taran

Recommended Posts

Starte med LP trening iallefall.

Få en Perfekt innkallning! og fri ved fot.

Få en rolig og avbalansert hund inne.

Og starte med agility trening, kanskje.

også gå kurs.

Satser mest på inkallningen da, vil ha en hund som kan gå løs de fleste stedene og kommer som et skudd når jeg roper på han. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

*tenke* jeg konfirmeres 7. Mai.. Kan få mamma og pappa til å betale, og heller betale tilbake.. Men så kommer jo valpen til å koste en del :roll: Huff, jeg sliter :twisted:

Men tenk hvor god nytte den lille valpen får av all kunnskapen du tilegner deg på campen?Og tenk:en hel uke med bare hund og masse hjelp av dyktige canis instruktører (de er virkelig dyktige,jeg har "prøvd" 2 av dem :lol:)Og som de sier i reklamen: en hel uke uten å måtte forsvare at du klikkertrener :wink:

Ikke at jeg prøver å påvirke deg*kremt* men du MÅ jo bare!Campen er som skapt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser i så fall alene, og jeg har heller ikke bil.. var det ikke slik at hunden måtte sove i bilen?

Hvis jeg får kommet meg dit, så prøver jeg å komme inn på konkurranselydighet.

Du kunne avtale at hunden sov i hytta med de du deler hytte med.Tviler på at det er et problem har du en grei hund.Loke sover nok i bilen,men de jeg deler hytte med kan godt ha med sine hunder inn.Det er jo bikkjefolk jo!Går så greit atte.. :wink: Tror forresten Thomas og Fanny skal være instruktører i konkuranselydighet?(eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk hvor god nytte den lille valpen får av all kunnskapen du tilegner deg på campen?Og tenk:en hel uke med bare hund og masse hjelp av dyktige canis instruktører (de er virkelig dyktige,jeg har "prøvd" 2 av dem :x)Og som de sier i reklamen: en hel uke uten å måtte forsvare at du klikkertrener :wink:

Ikke at jeg prøver å påvirke deg*kremt* men du MÅ jo bare!Campen er som skapt for deg!

Ja, jeg VET at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke kommer meg dit! Jeg dit.. Campen er jo perfekt for meg! :twisted: Men skal jeg kanskje droppe NKKU Sommerleir? (vil ikke, men hvis jeg må det for å få råd, så... :lol: )

Skal tenke så det knaker :lol: (nå tjener jeg jo en del både på hundepensjonatet og Sonic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine kan vel være med å sponse litt om de blir for knapt da?

Selv om importert valp, clickercamp og NKKU-leir blir dyrt til sammen - men du få deg valp! Og du dra på clickercamp - det er jo som skapt for deg. Og NKKU-leir må du dra på, det var jo kjempekoselig at du var der. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne avtale at hunden sov i hytta med de du deler hytte med.Tviler på at det er et problem har du en grei hund.Loke sover nok i bilen,men de jeg deler hytte med kan godt ha med sine hunder inn.Det er jo bikkjefolk jo!Går så greit atte.. :wink: Tror forresten Thomas og Fanny skal være instruktører i konkuranselydighet?(eller?)

Hehe, ja, da blir det nok ikke noe særlig stort problem :wink: Forstår ikke hvorfor hundefolk skulle nekte Cita å sove i hytten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine kan vel være med å sponse litt om de blir for knapt da?

Selv om importert valp, clickercamp og NKKU-leir blir dyrt til sammen - men du få deg valp! Og du dra på clickercamp - det er jo som skapt for deg.

hihi :D Ja, jeg jo nesten få med meg alt sammen :P Pappa er veldig spandabel ang valpen (unormalt han å gå ut med så mye penger når det gjelder hund), så da håper jeg han også kan gå ut med litt penger på clicker campen også :x (mamma og pappa har forresten glemt at jeg skylder de 3000,- for NKKU leiren :twisted: kanskje de glemmer det i 2006 også! )

Og NKKU-leir må du dra på, det var jo kjempekoselig at du var der. :P

Hehe, takk det samme :lol: Ja, jeg har ikke mye lyst til å gå glipp av NKKU leiren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål for 2006 er å få en lydig hund! :lol: Det kan de som var på Vestfoldtreffet skrive under på at jeg trenger, og ikke minst at det er et stort mål! :twisted:

Nei okey, til alvoret(selv om det med en lydig hund var sant). Jeg vil først få Yrja ned i riktig vekt. Vi er på god vei, tatt tre kilo allerede. Jeg vil komme meg på utstillingstrening og så stille henne ut for første gang. :lol:

Spørs om dette var litt høye ambisjoner men... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål for 2006 er å få en lydig hund! :lol: Det kan de som var på Vestfoldtreffet skrive under på at jeg trenger, og ikke minst at det er et stort mål! :twisted:

Nei okey, til alvoret(selv om det med en lydig hund var sant). Jeg vil først få Yrja ned i riktig vekt. Vi er på god vei, tatt tre kilo allerede. Jeg vil komme meg på utstillingstrening og så stille henne ut for første gang. :lol:

Spørs om dette var litt høye ambisjoner men... :D

hu var ikke spess lydig nei :x

stikke av på tur, og ned t ett hus ved døra :P

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL PÅ CLICKER CAMP :lol:

året 2006. Hmm.. Målet er å bli norsk lydighetschampion det året. Godkjent ettersøkshund. Få napp i agility (krativiteten til Cita må dempes :twisted: ).

Bronsemerket i LP med Sonic :lol:

Og Ingvild, jeg kan gjerne kom opp til Trondheim vettu! :D

Jeg VET jeg har flere mål for 2006, men kommer ikke på noen fler

Duh jeg syns at de burde innføre en regel som sier at hundene får poeng av å hoppe OVER tunellen og ikke løpe igjennom :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..jeg har fått Sheriff og vi skal få inn noe lydighet i løpet av året, pluss at vi begynner med agility når han er fylt året.

Nicki kommer jeg til og fortsette og trene agility med og konkurrere, mulig vi også har begynt freestyle i løpet av dette året.

Kiara kommer jeg til å trene slik jeg gjør nå...vi kommer til å trene lydighet og agility uten noen store mål.

Slik ser året 2006 ut for meg den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvis Chicka blir såpass frisk at hun kan "kaste" seg ned i dekk osv, så satser jeg på å starte i konkurranser til våren etter litt trening.

Hvis ikke så har jeg lyst til å begynne med litt søk.

Ellers så kvalifiserer jo Chicka som vanelig til verdensmesterskapet i kosing, senge snorking og sofa ligging. =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOLMESTRAND.. Ikke Horten... HOLMESTRANd.... Når kommer folk til å fatte det :wink: hehe...

Neida!!! Yrja er så pen:D ned et par kilo and its done;) Du, kan vi ikke trene utstilling sammen et par ganger og da?

Det var koselig å høre! :twisted: Selv om at hun godt kunne fått rensa ørenene litt i tillegg til å miste litt vekk... :lol:

Men ja! Utstillingstrening! Det trenger jeg og Yrja, tror biska hadde likt godt. Det hadde vært utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Hvor har du det i fra? :lol:HUn gjorde da aaaldri det?! :P Ehe, det var flaut, dere så Yrja fra hennes verste side i dag... :roll:

ok...

alle kan jo ha en dårlig dag da :P

syntes toya klarte seg kjempe bra jeg, i og med at det var så mange hunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...