Gå til innhold
Hundesonen.no

HUNDEFOLK!

Gigi

Recommended Posts

Skrevet

Et klokt menneske sa til meg en gang, at du kan si hva som helst til noen, bare du sier det på riktig måte. Og jeg er helt enig i at ikke alle vinklet seg sånn, for det går faktisk an å ytre sin mening uten å nødvendigvis såre.

Jeg så ihvertfall poenget med teksten :)

Men det er ingen hemmelighet at det er vanlig å bli slaktet her inne for å formulere seg feil ;)

Skrevet

Jeg tenker som HundeHeidi at den første delen er slik noen andre ser på oss "hundefolk", mens den andre delen er slik vi selv har det. Dermed ble den veldig fin, syntes jeg :)

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe galt med teksten jeg:) Har man litt sans for ironi er første del bare morsom, er jo få som har et sånt hundehold, men allikevel skulle man tro at alle har det sånn som hundehatere tar av.. Og andre del gir en innsikt i de følelser og gleder som hundehold innebærer. Ja, de matcher kanskje ikke helt, men hva gjør vel det? Det må da gå an å dele tanker, følelser og tekster uten at folk skal være så uhøflige og usensitive. Kan man ikke ytre konstruktiv, kan man la være å ytre noe i den tråden.. :)

Skrevet

Jeg tenker som HundeHeidi at den første delen er slik noen andre ser på oss "hundefolk", mens den andre delen er slik vi selv har det. Dermed ble den veldig fin, syntes jeg :)

Enig! :)

Skrevet

Var en spes tekst.

Den første delen er jo dessverre hvordan noen folk ser på hundefolk da.. hehe Virker i alle fall at noen tror vi gjør det.

Og resten synes jeg det var litt spes at folk synes den var KVALM? Ser ikke helt hvordan den er kvalm jeg.. Er en hundeier som skriver hvordan hun/han ser på hunden sin. opplever hunden sin.

Jeg ville kanskje ikke skrevet det på den måten. men dette er slik denne hunde eieren føler.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...