Gå til innhold
Hundesonen.no

Akupunktur

Guest lijenta

Recommended Posts

Guest lijenta

Hei!

Lurer på om noen har kjenskap til Marie Tobiassen på klinikk Soleo i Skien. Tenkte å prøve akupunktur på et øre som hun trøbler med. Det kan være allergi men det er rare symtomer. Tar i mot tips om andre som er flinke på akupunktur også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt til Marie, behandler begge de voksne hundene mine der. Hun er en fantastisk kunnskapsrik dame,som kan hund.

Da min mellomste fikk påvist en sjelden autoimmun sykdom, satt hun himmel og jord i bevegelse for å finne en måte å hjelpe henne på. Hun tok kontakt med en som har støttebehandlet sykdommen på mennesker i USA, og sammen klekket de ut ett behandlings opplegg for min hund.

Min eldste som er livredd allt som ligner vetrinærer,elsker Marie.Her fant også Marie ut på en behandling, hva som feilte min eldste, etter att jeg hadde brukt titusener på vetrinær uten noen diagnose.

Så du kan trygt reise til Soleo :)

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Nå har vi vært på første time og Urbi holdt på å sovne mens nålene sto i. Det var vist et godt tegn på at nålene fungerte godt. Det var vist noe underlig eller hun var nysgjerrig for hun holdt øynene oppe i perioder. Nålene fikk også ligge i fred for ei nysgjerrig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...