Gå til innhold
Hundesonen.no

Akupunktur

Guest lijenta

Recommended Posts

Guest lijenta
Skrevet

Hei!

Lurer på om noen har kjenskap til Marie Tobiassen på klinikk Soleo i Skien. Tenkte å prøve akupunktur på et øre som hun trøbler med. Det kan være allergi men det er rare symtomer. Tar i mot tips om andre som er flinke på akupunktur også

Skrevet

Kjenner godt til Marie, behandler begge de voksne hundene mine der. Hun er en fantastisk kunnskapsrik dame,som kan hund.

Da min mellomste fikk påvist en sjelden autoimmun sykdom, satt hun himmel og jord i bevegelse for å finne en måte å hjelpe henne på. Hun tok kontakt med en som har støttebehandlet sykdommen på mennesker i USA, og sammen klekket de ut ett behandlings opplegg for min hund.

Min eldste som er livredd allt som ligner vetrinærer,elsker Marie.Her fant også Marie ut på en behandling, hva som feilte min eldste, etter att jeg hadde brukt titusener på vetrinær uten noen diagnose.

Så du kan trygt reise til Soleo :)

Siri

Guest lijenta
Skrevet

Takk for info. Det høres bra ut. Da skal jeg bestille time og se om hun kan trylle litt med Urbi det hadde vært toppen.

Skrevet

Jeg anbefaler også Marie på det sterkeste :)

Hun har behandlet litt av hvert på mine hunder i flere år nå og jeg er svært fornøyd.

Lykke til!

Guest lijenta
Skrevet

Godt å høre. Vi har fått time til onsdag og jeg gleder meg.

Guest lijenta
Skrevet

Nå har vi vært på første time og Urbi holdt på å sovne mens nålene sto i. Det var vist et godt tegn på at nålene fungerte godt. Det var vist noe underlig eller hun var nysgjerrig for hun holdt øynene oppe i perioder. Nålene fikk også ligge i fred for ei nysgjerrig dame.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...