Aya Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Da tenker jeg bare "mor di". Jeg syns forresten at Pixel er et søtt navn, jeg. Haha, tenkte jeg ikke på engang. Men Pixel er herlig ja. Kjente en nyydelig liten bullterrier som het det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Dora fra Computadora som betyr datamaskin på spansk Også fant jeg et meksikansk datafirma som heter Lanix Jeg tenkte også på Dora, men da som en feminisering (heter det det? ) av Commodore Ellers så likte jeg Atari godt da (jepp, nerder litt her også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Pixel tenkte vi på til Amiga faktisk, Pixel, Atari, Sierra. Og jeg får vonde minner av Dora, Dora the explorer et barne tv-program Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 14. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2011 Atari var et veldig fint forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 17. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2011 Tigra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 17. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2011 Pixie! n. pl. pix·ies A fairylike or elfin creature, especially one that is mischievous; a playful sprite. adj. Playfully mischievous. (Myth & Legend / European Myth & Legend) (in folklore) a fairy or elf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Takker for svar, vi får se ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 18. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2011 Mmm, Pixie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar