MegaMarie Skrevet 5. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 I går var jeg på besøk hos West Side Story, en veldig flink oppdretter av Cocker Spaniel. Vi fikk da hilse på Y-kullet deres hvor min mor skal ha hund fra Det ble født 7 hannhunder og 1 tispe, og hun skal hjem til oss om ikke lenge. Valpene er fem uker gamle og er avkom etter: Bolton`s Mocha Martini "Martin" x Love Cox`s Ice Diamond "Jenny" (bilder er lånt fra oppdretter sin hjemmeside) Her kommer bilder av de små Tispen som skal hjem til oss Biter mamma på nesen Allerede funnet tonen Hannhund 1, min favoritt fordi han var så herlig i gemyttet Hannhund 2, min andre favoritt fordi han var så vakker Hannhund 3 Hannhund 4 Hannhund 5 Hannhund 6 Hannhund 7 var veldig trøtt og var litt vanskelig å få til å stå En av hannhundene på tur Tispen *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 Mamma koser med mamma Jenny Hannhund To av hannhundene leker Hannhund 1 klør i tennene Sovehjerter Hannhund 1 sovnet i fanget mitt på ryggen Litt usikker, men jeg tror dette er hannhund 2 Hannhund 3 leker med ball En av hannene Det var alt for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 Hahahaha, sååå søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 For noen bollemager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 Det er flere ledige valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2011 I utgangspunktet skulle noen vert stillt for retten og SKUTT for og legge ut noe slikt.. :wub: :wub: Herregud eg savner cocker kvalp i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2011 Søøøte Lekker pels på moren på oppstillingsbildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Løp og kjøp bisQuit Cockere er virkelig herlige! Moren var skikkelig kosegal! Hun lukket øynene når vi koste med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 8. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2011 Næmmen, for noen maaaager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar