Gå til innhold
Hundesonen.no

Førde brukshundklubb

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Sasha fikk flat rød, noe som i seg selv er imponerendes med tanke på at hun fortsatt ikke har pels :lol:

Kiara ble 4BTK valp, noe som var litt uforståelig med tanke på at dommeren måtte komme og kline med hun 2 ganger når hun hadde plassert oss, og skrøyt hun sååååå oppi skyene og fortalte alle hvor fantastisk nydelig hun var :blink:

MEN igjen, jeg tippr vel det kom av at hunden ikke gikk :innocent: Hun gravde snuta i gulvet og ferdig med det egentlig :rolleyes2: Jaja :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sasha fikk flat rød, noe som i seg selv er imponerendes med tanke på at hun fortsatt ikke har pels :lol:

Kiara ble 4BTK valp, noe som var litt uforståelig med tanke på at dommeren måtte komme og kline med hun 2 ganger når hun hadde plassert oss, og skrøyt hun sååååå oppi skyene og fortalte alle hvor fantastisk nydelig hun var :blink:

MEN igjen, jeg tippr vel det kom av at hunden ikke gikk :innocent: Hun gravde snuta i gulvet og ferdig med det egentlig :rolleyes2: Jaja :ahappy:

Hun var litt ned i bakken ja :/ satt på sida der og såg på dere. Men veeeeeeeeeeldig pen da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var litt ned i bakken ja :/ satt på sida der og såg på dere. Men veeeeeeeeeeldig pen da :wub:

:lol: Nesten så jeg lurte på om hu hadde missforstått hele greiene og trodde det var spor vi hadde begynt med :blink: Hehe men men, kommer seg vel :aww:

Takk, syns jo hun e veldig skjønn, dog litt irriterendes til tider :wub::innocent:

Only Blondie hadde dere han svenske? Som delte ut mer KIP og gult enn noe annet nesten :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...