Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk miniatyhundklubb

Sasha&Kiara

Recommended Posts

:aww:

Endelig tilbake på hotellrommet.

Det er litt sånn ekstra stress når man har med seg 2barn :lol: Så nå er det godt og komme på rommet og bare ta det helt piano resten av kvelden, så er man klar til ny dag imorgen :D

Kiara tok BIR valp, som eg håpet på, hun var jo eneste valp :) Men hun fikk knall kritikker også, så kjempefornøyd. Gruppa så jeg ganske fort at vi ikke kom til og ende på noen plassering, da dommeren knapt så på hun før han gikk videre. Men det var jo 10 valper med, så han hadde jo en del og velge i :ahappy: Men hun viste seg absolutt kjempebra i gruppen, så eg e kjempefornøyd med dagen :ahappy:

Sasha, ja hva skal man si om min stakkars hårløse lille hund :lol: Joda, vi sier oss fornøyd med henne også, for i så dårlig pels hun er i nå, klarte hun likevel og få Very good (Blå), dommeren sa det var veldig dumt hun var i så lite pels som hun var, og hun syns det var så trist og gi meg blått :lol::lol: MEN som eg sa til hun, neida eg kunne jo valgt og ikke stille hun, men hun koser seg sånn på utstilling så derfor stilte eg hun :ahappy: Og sist fikk vi jo gult på hun (I Ølen) :blink: Så blått er jo absolutt en bedring :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Lilli22

Jeg hadde max uflax i dag. Kanskje delvis på grunn av alt for lite søvn.(Ikke bevisst). La meg kl halv 12 på grunn av at jeg klarte å glemme at start nr og vei beskrivelse måtte jeg jo skrive ut og måtte til mamma og få det skrevet ut. Jeg stod opp kl 1 igjen og vi reiste ned kl 2 om natten. Halveis merker jeg at jeg har glemt mobilen min hjemme (du merker ikke du er avhengig av mobil før du ikke har den med deg). Vi stoppet så i 5 tiden for tisse og drikke pause for alle 3 og plutselig raknet yndlings buksen min :icon_cry: .... Krise sier du? Ja nettopp. :lol: Da ble jeg lettere stresset og tenkte " der røk buksen og utstillingen i dag" :blink:

Men til all min glede (for en gang skyld) da samboeren min ikke hadde ryddet bilen sin på en stund så hadde han liggende en helt ny arbeids bukse som bare ventet på å bli brukt! På med segge bukse og reiste med godt mot til tross for dette. Ja det var jo ikke jeg som skulle stilles uansett. Slik så buksen ut. ikke så værst og den var jo komfortabel. hehe

Ihverfall Aron fikk BIM og stilte mot søsteren som fikk BIR =) Vi er fornøyd med dagen og har masse å le av i etterkant.

Redigert: Ja når jeg tenker meg om så var det vel litt flax i uflaxen da, eller hell i uhell. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med BIM igår :) Selv etter en litt stress start...

Nok en BIR valp idag, men kanonflotte kritikker :ahappy: :ahappy:

Min pelsløse unghund klarte jaggu og få flat rød idag :D :D

Det hadde jeg virkelig ALDRI trodd :D :D

Så vi er super fornøyd med helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lørdag ble N u Ch JWW-08 Kingwanas Exhausting federal Xpress BIR, BIG og BEST IN SHOW -2!

Kingwanas Foxy Femme Fatale ble BIM med Cert!

På Søndag ble N u Ch JWW-08 Kingwanas Exhausting federal Xpress BIR og BIG-4, mens

Kingwanas Foxy Femme Fatale ble BIM med Cert igjen!

*stolt oppdretter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...