Gå til innhold
Hundesonen.no

Virus på FB

Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg ser denne meldingen på FB:

Nytt virus på FB med dine bilder! Det sier at du har blitt tagget i et bilde, vil at du skal klikke på en link for å se bildet. Da hackes datamaskinen & alle dine konti, inklusive BANK og alle sikre kontoer. Det ødelegger din datamaskin. Når innbruddet er skjedd, sender den en e-post til dine venner og forteller at de er tagget i bilder & starter prosessen igjen. VÆR SÅ SNILL Å DEL FORT!!

Jeg var ute for akkurat det der. Er det noen som vet om dette er en seriøs advarsel? Blir "alle mine konti, inklusive bank hacket?!" Skal jeg bli vettskremt eller er det bare enda en skrekkadvarsel på FB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser denne meldingen på FB:

Nytt virus på FB med dine bilder! Det sier at du har blitt tagget i et bilde, vil at du skal klikke på en link for å se bildet. Da hackes datamaskinen & alle dine konti, inklusive BANK og alle sikre kontoer. Det ødelegger din datamaskin. Når innbruddet er skjedd, sender den en e-post til dine venner og forteller at de er tagget i bilder & starter prosessen igjen. VÆR SÅ SNILL Å DEL FORT!

Jeg var ute for akkurat det der. Er det noen som vet om dette er en seriøs advarsel? Blir "alle mine konti, inklusive bank hacket?!" Skal jeg bli vettskremt eller er det bare enda en skrekkadvarsel på FB?

Jeg har også sett den, og har også sett andre statuser som hevder at dette er tull. Personlig tror jeg det er tøys, det er så store variasjoner i bankløsninger og andre sikre kontoer at det neppe finnes et enkelt virus som hacker alt på en gang og i alle nettlesere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett den, og har også sett andre statuser som hevder at dette er tull. Personlig tror jeg det er tøys, det er så store variasjoner i bankløsninger og andre sikre kontoer at det neppe finnes et enkelt virus som hacker alt på en gang og i alle nettlesere osv.

Høres logisk ut. Satser på at det er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...