Gå til innhold
Hundesonen.no

Tror Minnie har innbilt svangerskap..


tuppetroll

Recommended Posts

Kom plutselig på det i dag, at Minnie trolig har vært så rar i det siste fordi hun kan ha innbilt svangerskap. Det passer i forbindelse med tidsperspektivet, og det kan forklare hvorfor hun rer opp hele tiden, og "apeleken" vi har brukt som belønning en stund nå blir slikket opp og ned og passet veldig nøye på. Foreløpig er det bare morsomt, og jeg ler av henne, men håper ikke det varer lenge - noget slitsomt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mammas venninne som hadde BC før hadde valper og etter Lady (mammas cavaliertispe) fikk hilse på dem fikk hun innbilt svangerskap.

Hun hadde da to grønne pipedyr som var "valpene" hennes. Hun la dem til så de fikk amme, varmet dem og vasket dem.

Etpar ganger havnet den ene bak soffaen og bikkja ble heeelt desperat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mammas venninne som hadde BC før hadde valper og etter Lady (mammas cavaliertispe) fikk hilse på dem fikk hun innbilt svangerskap.

Hun hadde da to grønne pipedyr som var "valpene" hennes. Hun la dem til så de fikk amme, varmet dem og vasket dem.

Etpar ganger havnet den ene bak soffaen og bikkja ble heeelt desperat. :)

dolly mista bamsen sin en gang under senga mi hu... da blei det spetakkel ja...

:(

ødla nesten belegget... trudde hu fikk ut bamsen av den grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss Minnie sliter med innbildt, så reis med henne til akupuntør og la henne få behandling der. På Tussi tok det en behandling med nåler(dvs hun lå med nålen i ett kvarter) og dagen etter var hun seg selv igjen. Risikofritt og ikke dyrt. Dette er en mye sikrere og mer naturlig behandlingsform enn dråper fra vetten da disse er fulle av hormoner og andre "uhumskheter".Så finn en akupunktør, så er Lykkepillen snart seg selv igjen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser hjem med dem neste helg og lar dem være igjen hjemme til 19., så jeg får en hundefri uke frem til eksamen og pappa tar dem med til Thoresen, Mia skal behandles for ryggen og Minnie skal få 2. rabiesvaksine, da kan han sikkert behandle for innbildt også . Er litt stygt å si, men må jo le av henne da der hun ligger å steller med pokemonbamsen min, overbevist om at det er valpen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbilt svangerskap er ikke å kimse av. Min Sasha var kjempedårlig sist gang, tror jeg var til dyrlege 7 ganger med henne. Etter å ha prøvd alt, fikk hun tilslutt mannlige kjønnshormoner. Bl.a peste hun så mye at hun fikk s¨å store hevelser i luftveiene at hun måtte ha astmamedisin.

Nå prøver vi bringebærblad i denne løpetiden, om ikke det hjelper så må vi nok sterilisere.

Lykke til med eksamen, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innbilt svangerskap er ikke å kimse av. Min Sasha var kjempedårlig sist gang, tror jeg var til dyrlege 7 ganger med henne. Etter å ha prøvd alt, fikk hun tilslutt mannlige kjønnshormoner. Bl.a peste hun så mye at hun fikk s¨å store hevelser i luftveiene at hun måtte ha astmamedisin.

Nå prøver vi bringebærblad i denne løpetiden, om ikke det hjelper så må vi nok sterilisere.

Lykke til med eksamen, forresten!

Takker, vet mamma har veldig gode erfaringer med bringebærblad, så det blir det nok på Minnie neste gang også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...