Gå til innhold
Hundesonen.no

Er jeg en dårlig hundeeier??

Renate A

Recommended Posts

Jeg skjønner ikke hvor folk tar det fra.

Det er forskjell på å skaffe seg seg en gratis hund fordi man ikke eier nåla i veggen, enn å få seg en med problemer kun fordi man er interessert i å jobbe med den :) Det står stor respekt av det du gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke.

Hunder kan ikke måles med penger..

De er jo mye mer værdt enn alle pengene i hele hverden.

Du valgte denne hunden fordi du ville det. uansett om hun kostet 10.000 eller 1 kr.

Synes du er en flink hunde eier jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om dere mener at jeg er en dårlig hunde eier, siden jeg betalte kun 800kr for Chicka på FOD-Gården??

Jeg er veldig intressert i å jobbe med hunder som har ett eller annet adferdsproblem eller som har hatt en dårlig start på livet og disse hundene er ikke de som koster flere tusen kroner.

Ser at mange mener at om man ikke betaler masse for hunden sin så setter de spørsmål om man har råd til å ha hunden eller om man er et hunde menneske i det heletatt.

Vel...jeg har endel penger på konto og det skal MYE til før jeg blir blakk liksom, men kan ikke jeg ha en hund som er "billig" for det uten å høre at jeg ikke har råd eller kommer til å klare det?

Det virker som om dette er allmen mening ute på nettet fortiden, at man skal betale masse for hunden, ellers så er man lavere på stigen enn dere med "dyre" hunder.

Jeg har nå hatt Chicka i snart 3år, når jeg fikk hun kunne hun ikke gå i bånd heller ikke løs, tålte ikke andre hunder, var redd andre mennesker, var stresset og stolte ikke på noen pga hun hadde byttet hjem så ofte på sitt 13mnd gamle liv.

Før skaden på lørdag var hun klar for klasse1 lydighet, har vært det siden i sommer, hun kan klappes av andre folk uten at hun trekker seg og hun er så rolig at man skulle tro hun gikk på valium.

Hun kan leke med hunder og har blitt myye flinkere til å prate hunde språk med andre hunder.

Er jeg en dårlig hunde eier? Jeg betalte jo kun 800kr for jenta mi. :?

Jeg synes det er kjempe bra å skaffe seg en hund som har hatt en dårlig start på livet eller kommer fra et omplasseringsenter. Selv om man ikke betaler mye for hunder derfra, er man ikke en useriøs hundeeier. Som sagt før har vi også hatt hund fra FOD å vi angrer ikke, vet at jeg kommer til å ha hund derfra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...