Gå til innhold
Hundesonen.no

Søndagstur med Dratini og co

Anette

Recommended Posts

Amiga har rare måter å hilse på folk og fe med... :blink:

DSC_0837.JPG

ZumZum var ikke vanskelig å be

DSC_0840.JPG

Ninjasniffing

DSC_0843.JPG

Amiga poserer

DSC_0854.JPG

Prinsessen poserer

DSC_0867.JPG

Amiga poserer litt også, er jo lett når MiniTini og Junior løper forran :P

DSC_0868.JPG

Zum liker best denne looken

DSC_0875.JPG

MiniTini som gikk nesten HELE turen, og Junior som løp og hoppet mestparten :ahappy:

DSC_0878.JPG

Amigos

DSC_0888.JPG

Pena

DSC_0891.JPG

Kan ikke alltid se like klok ut :lol:

DSC_0894.JPG

Pen bakfra også

DSC_0895.JPG

Kontakt!

DSC_0899.JPG

Amiga og Zum prater mens jeg synes Junior kom seg fint inn i bildet der :lol:

DSC_0901.JPG

Spørsmåls leppe :P

DSC_0903.JPG

Leke!

DSC_0919.JPG

DSC_0921.JPG

DSC_0923.JPG

DSC_0926.JPG

die die! :P

DSC_0927.JPG

Pustepause

DSC_0929.JPG

Mer!

DSC_0930.JPG

DSC_0931.JPG

Zum ser på Amiga som har raptus :P

DSC_0932.JPG

DSC_0934.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

DSC_0937.JPG

:wub: Altså, om Amiga hadde hoppet inn i bilen, så hadde jeg ikke nektet å ta henne med hjem altså... :wub:

Igjen, tusen hjertelig takk for en kjempetrivelig tur! Må gjentaes flere ganger om dere er i området (og kanskje vi finner en plass hvor de kan springe litt løse også ;) ).

(litt moro å se at det står 3. mars da :ahappy: For den dagen feiret jeg bursdag og ikke ute på trivelig tur med dere :ahappy: ).

Er det lov til å stjele noen av bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Altså, om Amiga hadde hoppet inn i bilen, så hadde jeg ikke nektet å ta henne med hjem altså... :wub:

Igjen, tusen hjertelig takk for en kjempetrivelig tur! Må gjentaes flere ganger om dere er i området (og kanskje vi finner en plass hvor de kan springe litt løse også ;) ).

(litt moro å se at det står 3. mars da :ahappy: For den dagen feiret jeg bursdag og ikke ute på trivelig tur med dere :ahappy: ).

Er det lov til å stjele noen av bildene?

Stjel i vei, du har jo linken til der alle er, bare si ifra om du ev trenger i full oppløsning ;)

Amiga prøvde jo forsåvidt å hoppe inn i bilen og bli med :lol:

Beste var vel Thorstein når vi kom hjem som bare: MAMAAAA, MAMMAAA :P Junior var søt men gud han kunne prate :lol:

MiniTini var jo bare tini og søt :wub:

Amiga har sovet dypt siden vi kom hjem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Stjel i vei, du har jo linken til der alle er, bare si ifra om du ev trenger i full oppløsning ;)

Amiga prøvde jo forsåvidt å hoppe inn i bilen og bli med :lol:

Beste var vel Thorstein når vi kom hjem som bare: MAMAAAA, MAMMAAA :P Junior var søt men gud han kunne prate :lol:

MiniTini var jo bare tini og søt :wub:

Amiga har sovet dypt siden vi kom hjem :wub:

Kjempe! Bloggen trenger så sårt en oppdatering og noen nye fine bilder :)

Amiga kunne jeg glatt ha tatt med meg! Det tror jeg faktisk at Zuma også er enig i :lol:

Junior vet å mase, sånn går det hele dagen når han er hjemme, merkelig så er det mye mer stille her når bare MiniTini er hjemme, hennes prat er ikke like forståelig enda :ahappy: Hun fikk se noen av bildene og kom med uttrykket sitt igjen "ovv-ovv!" Og "Diddin!" da hun så Junior :lol:

Zuma bikket i bilen og hoppet lykkelig ut da vi kom hjem, ble gjennomsnuset av Amy og Odin og la seg til å kose med ett bein, hun er bare kul den hunden altså :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Så koselige bilder av søte hundene :wub: Zuma da, like vakker som før :wub:

Zuma er bare så god hun! :wub: Er det noe rart jeg er så glad i den hunden?

Amiga ville bli med oss hun (og jeg hadde glatt tatt henne med hjem altså!) :wub:

Koslig bilder :ahappy: Zumzum så du som en skikkelig sjarmis! Og Amgia var en søting :aww: Forresten, de siste bildene? Hvor var du? Så nesten ut som bohus? *Jeg vill også på en slik bare plass og trene*

Zumzum er sjarmis, elsker alt og alle. Og så blir hun skikkelig hoppawart når hun leker :lol:

Vi møttes på Rema Moholt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Amiga og Zum prater mens jeg synes Junior kom seg fint inn i bildet der :lol:

DSC_0901.JPG

Han ble lettere flau da han så det bildet... "Jammen, MAMMAAAAAAAA!! Det klødde jo!!" :lol:

Fine hunder, begge to! Heldige med været var dere og! :)

Tusen takk :)

Været var helt knall, skyfri himmel, tempen er jeg mer usikker på, kanskje rundt 11-12 varmegrader? Fin temp å gå tur i og man hørte hvordan snøen smeltet :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...