Gå til innhold
Hundesonen.no

NHL utstilling 17 april Drammen hundepark

AnnChristin

Recommended Posts

Skrevet

Noen andre som skal innom her? Blir arrangert 17 april i Drammen hundepark. Var dessverre lite info både på siden til NHL og på siden til buskerud hundeklubb, men derimot litt info på facebook arrangementet dems!

http://www.facebook.com/event.php?eid=159633944085442

Skal selve stille lille hårete pirayaen min der, så får se hvordan det går seg til!

Skrevet

Hvorfor så jeg ikke denne tidligere? Den BIS-rosetten Røysjømarka tok hjem for noen år siden var jo stoooooooooooooooor!

Skrevet

Hvorfor så jeg ikke denne tidligere? Den BIS-rosetten Røysjømarka tok hjem for noen år siden var jo stoooooooooooooooor!

Haha, jeg liker at du har trua på bikkjene dine! Jeg håper vi får HP så vi går til BIS, jeg da, siden det ikke er gruppefinaler...

Skrevet

Haha, jeg liker at du har trua på bikkjene dine! Jeg håper vi får HP så vi går til BIS, jeg da, siden det ikke er gruppefinaler...

Hadde planer om å spasere inn å hente den da? :aww::lol:

Nei, hadde vel heller planer om at den var standarden for alle rosettene. Men har de kvalifiserte dommere til alle raser?

Skrevet

Hadde planer om å spasere inn å hente den da? :aww::lol:

Nei, hadde vel heller planer om at den var standarden for alle rosettene. Men har de kvalifiserte dommere til alle raser?

Så vidt jeg veit, ja. Men de klarer neppe å oppfylle NHL's ønske om å ha to rasedommere i ringen til enhver tid.

Skrevet

hvorfor har ikke jeg fått med meg dette?! :(

Må følge med på sonen, veit du! ;) Jeg visste heller ikke om dette før jeg så en tråd her inne. Er ikke NKK, så den ligger ikke på terminlista der, men Norges Hunders Landsforbund som arrangerer, og med mindre man bor på vestlandet eller er spesielt interessert, så er det ikke så greit å få med seg sånt. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Og da endte jeg opp på 4 plass av valpene!

Vet ikke hvordan det gikk med Sandra enda, de var nemlig ikke igang med sine siste runder når valpen min var lei og vi bestemte oss for å dra hjem.

Skrevet

Gratulerer så mye og nå vet jeg jo hvem du er også :D

Det gikk bra med Marianne og Sandra,men det vil de sikkert fortelle selv :D

Guest Dratini
Skrevet

Synes at dere kan lage en resultat-tråd jeg, mye enklere å følge med da :aww::whistle::lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...