Gå til innhold
Hundesonen.no

Snørrete?


Recommended Posts

Okey, jeg føler dette er litt noob spørsmål og svaret er sikkert ja. Men jeg må nesten spørre likevel. Jaily er nemlig skikkelig snørrete. Helt klar, veldig flytende væske. Ingen antydning til masse hoste. Kanskje 2-3 nys/host pr uke, men så har ikke vi det spesielt støvfritt så ser ikke bortfra en sammenheng der.

Hun er mer snørrete om morgenen enn ellers på dagen, noen ganger snørrete på morgentur. Resten av døgnet er det lite, men hender det drypper bittelitt når hun ligger og sover.

Har spurt veterinæren en gang tidligere da hun hadde noe lignende i fjor, men da var det ikke like mye. Nå er det sånn at når hun sukker om morran (ikke alltid like fornøyd med å stå opp når vi kan ligge å kose i senga i steden. :lol: skikkelig jente der :lol: ) så surkler det i snuta hennes akkurat som det gjør i nesa mi når jeg er forkjøla.

Hun er ellers i vanlig, normal form så virker ikke som noe spesielt. Bare realt snørrete liksom. :blink: Og da er spørsmålet (som sikkert har et ja-svar), kan hunder bare være realt snørrete? Uten at det er noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...