Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan endelig lage meg en venter på valp tråd


AnkiogBonita

Recommended Posts

Om fem uker kan jeg hente hjem min lille blue merle border collie gutt :wub:

Han har enda ikke fått noen navn, men jeg leter ettter et klingende navn som starter på C :) Har dere noen forslag?

Liker Chicco og chivas :ahappy: lekt litt med casanova, men det klinger ikke helt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Det er jo tradisjon å ha enstavelsesnavn på BC, men du står selvsagt fritt til å velge hva slags navn du vil! Personlig synes jeg at litt "ujålete" navn er fine på bordere, for det er særdeles ujålete hunder - Chivas synes jeg var fint!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Det er jo tradisjon å ha enstavelsesnavn på BC, men du står selvsagt fritt til å velge hva slags navn du vil! Personlig synes jeg at litt "ujålete" navn er fine på bordere, for det er særdeles ujålete hunder - Chivas synes jeg var fint!

Lykke til!

Takker :) Ja, dem er ujålete av seg :) Har du forslag for noen enstavelsesnavn på C?

Blir spennende å se hva det blir av ham. Håper han har gjeterinstinktene på plass :ahappy:

For hun jeg har er livredd sauer, og later fint som om sauene ikke eksisterer :hmm: Og kanskje han kan brukes til å gjete geitene her jeg jobber, og det er ett av målene jeg har med ham :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chip var jo knall, og passer bra på en blue merle også synes jeg! De ser så skøyeraktige ut, trenger et skøyeraktig navn! Litt vrient på C synes jeg ... Hmm ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Takker :) Ja, dem er ujålete av seg :) Har du forslag for noen enstavelsesnavn på C?

Blir spennende å se hva det blir av ham. Håper han har gjeterinstinktene på plass :ahappy:

For hun jeg har er livredd sauer, og later fint som om sauene ikke eksisterer :hmm: Og kanskje han kan brukes til å gjete geitene her jeg jobber, og det er ett av målene jeg har med ham :D

Gratulerer med valp. Dette er ikke så kjipt ment som det høres ut, men jeg lurer litt på hvis dette er målet med hunden, hvorfor har du kjøpt valp av en "fargeoppdretter" og ikke en "gjeterhundoppdretter". Ingen av foreldrene har så vidt meg bekjent godkjent brukprov, eller gitt avkom med dette. Jeg bare lurer fordi jeg er nysgjerrig, ikke vondt ment altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om fem uker kan jeg hente hjem min lille blue merle border collie gutt :wub:

Han har enda ikke fått noen navn, men jeg leter ettter et klingende navn som starter på C :) Har dere noen forslag?

Liker Chicco og chivas :ahappy: lekt litt med casanova, men det klinger ikke helt :lol:

Gratulerer! Chantin er utrolig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...