Gå til innhold
Hundesonen.no

Gamling i snøen

TeamTwo

Recommended Posts

Fin han var :) hvor på østbyen var dere ? Bor på østsiden skjønner du :P

Tusen takk :wub:

Vi bor i Charlottenlund/Jakobsli/Brundalenomrodet. Vi er nesten naboer med foreldrene til Ingvild ;)Tinka brukte sine fem første måneder til aktivt å sikle ned bikkja mi, henge i ørene hans og generelt klenge *flirer*

Herregud, er det faktisk så mye nysnø der? Åkeren pleier jo å være brun og et uegnet sted å være med mindre man har støvler og regntøy på seg på denne tiden av året...

Fin Dexter, da. :ahappy:

Jupp, det er helt utrolig med all snøen iår! Kom nesten en ny halvmeter i helga som var *sukk*

Og det har ikke vært bart siden snøen kom i fjor høst, veldig utypisk Trondheimsvinter!

Ok, skal innrømme at det er fint (for bikkja) at jordet er brukbart ennå, men jeg begynner å bli mektig lei :hmm:

Og ja, han er fiiin, og fortsatt kjempesprek :D

Så fine bilder, selvom vi er lei snøen nå :aww:

Hvor gammel er gamlingen din? Min er 9år :)

Takk :D

Han ble ti år i januar, den 16. for å være nøyaktig. Heldigvis er formen og holdningen likedan som da han var fire, fem og sju, så vi håper å få beholde ham i laaaang tid :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

Han ble ti år i januar, den 16. for å være nøyaktig. Heldigvis er formen og holdningen likedan som da han var fire, fem og sju, så vi håper å få beholde ham i laaaang tid :wub:

Sånn er heldigvis min også, sprek og glad :wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...