Kaja Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Flere som skal?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Flere som skal?? aha, da må jeg nesten dit å hilse på lille blå Regner med hun skal stilles der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 jeg skal mest sannsynlig stille valpen til mamma, hvis jeg kommer meg nedover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 jeg skal mest sannsynlig stille valpen til mamma, hvis jeg kommer meg nedover da Morro hvis det kommer mange soniser Da skal jeg ta masse bilder av dere Er det ute på skolen der det var i fjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 tror det ja men skal visst være på gresset i år tror jeg mamma sa mamma vil bli kjempe glad for at noen tar bilde av Alma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 tror det ja men skal visst være på gresset i år tror jeg mamma sa mamma vil bli kjempe glad for at noen tar bilde av Alma Siden jeg ikke har valp og det ikke er lange biten skal jeg kose meg som fotograf i steden Go sonisvalpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 håper virkelig jeg kan komme nedover:) koselig å se igjen sonen folka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Mulig jeg blir med vennina mi som skal stille ut valpen sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2011 Jaaa du må komme å kose, ta bilder og være coach! haha ;P Er tesh som skal stilles ja Koselig at felre soniser kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Ja, flere som kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 29. April 2011 Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 skal visst stille jeg får se om jeg husker å ta med kamera da Kaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2011 Ja skal prøve å huske mitt også ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar