Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30 april/1 mai


rottmaneier

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Full kollisjon hos meg da, godt jeg ikke meldte på Noah - Belgerringen er selvsagt ute, og med litt flaks så rekker jeg å få med meg Whiskey før jeg må halse inn i hallen for å stille Hermine. Det er fire bullevalper er det - jeg kjenner at jeg gleder meg litt egentlig. Men teit at det krasjer med belgerringen som da for sikkerhets skyld ikke begynner før klokken 10 og Hermine skal møte klokken 10:30. Jejjjjj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal både Balrog, Ikke og Opsis stilles på lørdag? Hvem er i så fall de andre kelpiene, noen som vet? :P Og hvordan er det å komme seg dit fra Oslo med kollektivtrafikk - helt håpløst?

Bare Balrog og Ikke.

Du kan sitte på med oss hvis vi har plass (skal kjøre med mamma og aner ikke hvor mange vi blir til sammen) og du kan komme deg til et sted nær ring 3? Dvs Smestad, Ullevål, Grefsen ish. Sier fra om vi har plass! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare Balrog og Ikke.

Du kan sitte på med oss hvis vi har plass (skal kjøre med mamma og aner ikke hvor mange vi blir til sammen) og du kan komme deg til et sted nær ring 3? Dvs Smestad, Ullevål, Grefsen ish. Sier fra om vi har plass! :ahappy:

Åh, det hadde jo vært kjempekjekt! Jeg bor femti meter fra ring 3, så det er ikke noe problem. :lol: Bussholdeplassen på Ullevål stadion er veldig praktisk, for eksempel. Jeg er ikke hundre prosent sikker på om jeg kan ennå, men bare si fra hvis det blir plass til meg - jeg vet bedre om jeg har tid eller ikke i løpet av et par dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, skal stille datteren til Oscar i valpeshow, også en junior hannhund og åpen klasse tispe, wheaten alle sammen, også skal jeg vel i kerryringen også :)

Det blir siste utstilling for meg før jeg reiser til Australia !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hadde jo vært kjempekjekt! Jeg bor femti meter fra ring 3, så det er ikke noe problem. :lol: Bussholdeplassen på Ullevål stadion er veldig praktisk, for eksempel. Jeg er ikke hundre prosent sikker på om jeg kan ennå, men bare si fra hvis det blir plass til meg - jeg vet bedre om jeg har tid eller ikke i løpet av et par dager. :)

Skulle ikke være lett dette, med folk som av og på sier at de skal og ikke skal være med.

Vet du nå om du kan? Jeg får ringe hjem litt senere ikveld og forlange endelig svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke være lett dette, med folk som av og på sier at de skal og ikke skal være med.

Vet du nå om du kan? Jeg får ringe hjem litt senere ikveld og forlange endelig svar...

Ja, jeg kan være med i morgen. :) Er ledig hele dagen. (Men hvis det ikke er plass til meg er det ikke krise altså, jeg burde jo uansett heller være hjemme og skrive oppgave, men kan jeg bli med på utstilling vil jeg heller det. :lol: )

Bare skriv her/send pm/send sms når du vet mer, du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kan være med i morgen. :) Er ledig hele dagen. (Men hvis det ikke er plass til meg er det ikke krise altså, jeg burde jo uansett heller være hjemme og skrive oppgave, men kan jeg bli med på utstilling vil jeg heller det. :lol: )

Bare skriv her/send pm/send sms når du vet mer, du. :)

Om du trenger kjøre passerer jeg oslo i 11 tiden tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du trenger kjøre passerer jeg oslo i 11 tiden tenker jeg :)

Åh, gjør du?

Kanskje jeg skulle sitte på med deg i stedet, så slipper jeg å kaste ut et av familiemedlemmene til Marie. :lol: Men du skal kanskje ikke helt tilbake hit igjen? Jaja, uansett kan jeg jo ta buss/tog fra Lørenskog eller noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plass. Men det blir trangt med bur og stoler osv. :)

Kelpiene skal ikke før etter 12, men vi drar tidligere pga bernerne. Sånn sett kunne det jo vært mer behagelig for deg å sitte på med Anette?

Du får velge, luksusproblem! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plass. Men det blir trangt med bur og stoler osv. :)

Kelpiene skal ikke før etter 12, men vi drar tidligere pga bernerne. Sånn sett kunne det jo vært mer behagelig for deg å sitte på med Anette?

Du får velge, luksusproblem! :ahappy:

Luksusproblem ja, herlighet! :D Jeg takket ja til Anette jeg, så kan jeg få sove litt lenger i morgen. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...