Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30 april/1 mai

rottmaneier

Recommended Posts

Skrevet

Æsj, får ikke lønning før den 10.ende :getlost: Skulle ha meldt på Ikke, men blir til at jeg bare drar for å stille Amiga, også har jeg lovet å stashe en aussie før start :)

Vi kan sikkert ordne Ikke påmeldingen om du vil. jeg kan legge ut jeg, siden du *host* stiller Amiga :P:innocent:

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

36 min er ingenting i forhold til 2 timer hver vei :P

Du er fremdeles amatør om du synes to timer er en bit... :aww:

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Skrevet

Vennlig hilsen en som vurderer å kjøre tur-retur Kristiansand uten overnatting i år.

Det gjør jeg alltid :lol: I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag :whistle:

Skrevet

Vi har faktisk vurdert det :P

Er jo bare en vei til trondheim, faktisk litt kortere :P

Skrevet

Jepp :P Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?

*phu*

Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm :P

Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.

Skrevet

2 timer er bare en svipptur ;) her har vu dratt tur/retur Bergen på 1,5 døgn :lol: Den er litt hard, men det går ;) Ellers kjører vi stadig vekk 5, 6 og 7 timer haha :P

Så har nok kommet over amatørstadiet :lol:

Skrevet

Jepp :P Tror det blir til at jeg melder på lørdag. Noen som har stilt for Jadranka Smojver-Selimovic før?

Nei, men vet at hun driver oppdrett av Collie og mannen er Boxerspesialist og all around dommer :)

Skrevet

Det gjør jeg alltid :lol: I år er jeg ekstra gæren og er i Hillerød lørdag, og kjører direkte til ferga fra Hirtshals til Kristiansand og stiller der på søndag :whistle:

Vi har utstilling begge dager, og da blir det litt unødvendig å kjøre tur-retur begge dager :lol:

Skrevet

Oj! Dette blir spennende ja, må virkelig prøve å få med meg deg og Mayla i ringen da gitt! :D

Takk, håper jeg får sett dere også!

Det tar ganske nøyaktig 6 min å kjøre :P

Skal du stille? Evt. kommer du for å se på? :)

Jippi! :D

*phu*

Jeg må få stille litt alene i junior før dere kommer og tar ringen med storm :P

Og jeg lurer også på J.S-S-dommeren.

Jippi igjen! Og jeg lurer også på denne dommeren merkelig nok.

Håper bare jeg rekker alle kelpiene + å stille Mayla.

Skrevet

Maria: du har store forhåpninger til oss ser jeg? DON'T WORRY :P

ring meg nr om hvordan du vil jeg skal melde klumpen på :P

Skrevet

Maria: du har store forhåpninger til oss ser jeg? DON'T WORRY :P

Så klart jeg har, frk gullhår! :lol:(Og den hunden din er ikke stygg altså, og du er bare en sånn smule flink til å stille hund :aww: )

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå har pm'n kommet for lørdag og vi er ute! Håper virkelig virkelig virkelig at det blir fint vær!

Jeg har PM'en din for søndag, og labbis sin for lørdag også :)

Skrevet

Oj! Mange gårdshunder påmeldt gitt! 5 (!) valper på lørdagen og 17 voksne. På søndagen er det 3 valper og 12 voksne. Skal også være ute på søndagen, håper på bra vær ja :o

Skrevet

Er den ikke på nett? :icon_confused:

Lurer på hvor mange valper og voksene AK det er lørdag (og søndag) og når de har oppmøte.

Skrevet

Er den ikke på nett? :icon_confused:

Lurer på hvor mange valper og voksene AK det er lørdag (og søndag) og når de har oppmøte.

4 valper på lørdag, oppmøte 12.30 i ring 15, og 2 voksne oppmøte klokken 09.00 i ring 17

På søndagen er det 2 voksne med oppmøte klokken 10.00 i ring 2, ingen valper som jeg kan se ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...