Gå til innhold
Hundesonen.no

Søkte om Eukanuba Oppdretteravtale, ikke svar?


Tore

Recommended Posts

Synes det begynner å dra ut i tid å få svar på vår søknad om oppdretteravtale (Select Breeders Club) hos Eukanuba...

Noen som har fått denne avtalen som husker hvor lang tid det tok før de svarte?

Regner med de svarer om de ikke synes vi kvalifiserer til å få noen avtale også?

Dager

Uker

Måneder

ÅR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi vel ikke noen avtale + at det er totalt uaktuelt å fore på eukanuba med de horrible prisene de kjører i dyrebutikken...

Med 40% rabatt hadde jeg kunnet rettferdiggjøre det, men uten så er det alt for dyrt...

Synd for Eukanuba at de gjør det vanskeligere, vi må ikke bruke Eukanuba akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 699. Tidligere lå det på 519.

Jeg syns RC sin oppdretteravtale er grei. 25% på alt. Med eukanuba er det vel bare slik at hvis du kjøper 15kg så får du med en 3kg og hvis du kjøper 5 x 15kg så er to av de gratis? Gode tilbud det, men jeg vil gjerne bare kjøpe 1-2 sekker om gangen og allikevel få greie tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Det var jo egentlig ganske dyrt da :blink: Glad jeg har en far med bil og en svigermor i Særp, så når vi besøker henne, så kan vi alltids ta en svipptur til Sverige og få litt avslag :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det 699 for Working & Endurance, Jogging & Agility, Senior og de ulike variantene med lam og ris. "Vanlige" vedlikeholdsfôr er 659 for voksen, 669 for valp. Daily Care-serien ligger på 659 for 12-12,5 kg.

Med forbehold om feil, hukommelsen er ikke alltid heeelt god :lol:

Men ja, Eukanuba er ganske dyrt. Dog er det ganske likestilt med f eks Hills, Pro Plan og Specific om man regner på kiloprisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Sist jeg var på XXL så solgte de eukanuba veldig rabattert der i hvertfall, type 500kr for 15 kg.

Labbis; Pr i dag betaler RC 20% og de enkelte butikkene må selv dekke opp de siste 5% (tanken er at det skal de tjene inn på mersalg) så nå er det enkelte butikker som ikke godtar breders club lengre.

Der må man i hvertfall ha registrert kennelnavn, vet ikke om andre krav til avtalen enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...