Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårtreff i slutten av april?

C.J

Recommended Posts

Skrevet

Hey folks! Hva sier dere til et realt bikkjetreff når markene blir grønne og det lukter vår i luften? :DAnebanana og Pøbel kommer til Bergen i uke 16, og siden jeg vil hilse på dyret, tenkte jeg at det hadde vært artig å få samlet en gjeng rundt det tidspunktet.

Hvem er med? Skrik ut om forslag til møtested!

Skrevet

UHU! :D Jeg kommer! Vi skal invadere med mopser! :D

Btw! Jeg kan fikse lån av innhegning på Myrbø, ettermiddagene i ukedagene kan jeg kanskje få det gratis :)

Skrevet

UHU! :D Jeg kommer! Vi skal invadere med mopser! :D

Btw! Jeg kan fikse lån av innhegning på Myrbø, ettermiddagene i ukedagene kan jeg kanskje få det gratis :)

Jeg har _virkelig_ lyst til å se Pøbel med en invasjon av mopser. :lol:

Skrevet

Dette høyrest bra ut. Er det blitt noko meir konkret? Når er veke 16, forresten? (kva veke er vi i no?)

Myrbø, er det den dyreklinikken på Espeland (Arna)?

Skrevet

Jeg vil jeg vil jeg vil! Men det må nesten være en plass det er lett å komme seg til kollektivt :)

Myrbø er det ikke spesielt enkelt å komme seg til kollektivt, med mindre man bor i området.

Skrevet

Men det er ikkje noko problem å kome seg verken til Nesttun eller Arna, og det må vel vere nokon med bil som køyrer forbi dei punkta? ;)

Skrevet

Så gøy at flere joiner! Den innhegningen på Myrbø som Synnøve nevner, funker for min del. Hvis ikke, så finnes det en STOR slette på Eidsvåg (Vollane), hvor mange slipper hundene sine daglig. Der er både strand, skog og åpent terreng.

Skrevet

Hehe - nei, det er faktisk overraskende lite. Jeg tror hundene søker til skogkanten når de føler for å drite.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...