Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket abonnement?

jeanette-k

Recommended Posts

Jeg skal ha et nytt mobilabonoment, men jeg greier ikke bestemme meg for hvilket, eller hvor jeg skal lete. Jeg bruker lite peng på mobilen generelt, og sender kun meldinger (ikke mye) og ringer lite. Jeg har hatt netcom youngtalk tidligere, mens syns det er litt dyre meldinger og ringeminutter. I tillegg var det sjeldent jeg brukte opp de 200kr jeg betalte hver mnd. Så om noen har noen abonoment de vil anbefale hadde det vært veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og oncall, får vel 30-60 kr i måneden. Før hadde de ikke oppstartspris, men det har de nå, så er ikke like billig lenger. Fikk ofte ikke regning engang før, fordi jeg holdt meg under. Det gjør jeg nå og, men jeg betaler for oppstart og pakkedata. Det billigste, og det som høres ut som passer deg (og meg) best er nok et fra tele2, husker ikke hva det heter, men der er det ingen binding, ingen månedspris og ingen oppstartspris. Også får man endel gratis sms og ringetid tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onecall har da ikke oppstartspris? Jeg har OneCall, tror det er faktura-abonnementet. En del gratis ringeminutter og sms, før man må betale. De fakturerer ikke hvis du ikke kommer over 30 kr på en mnd, da overføres det til neste mnd. Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Chess King, så ringer og tekter gratis til alle som har samme abonnement. Jeg ringer/tekster lite og får i snitt 140kr i regning. Ingen faste mnd. utgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...