Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva tror du om meg?

Stine

Recommended Posts

Inspirert av en tråd på Canis (ja, jeg er der og jeg :whistle: )Så hadde det vært artig å høre hva folk tenker om hverandre, og om det er stereotypisk på hva slags rase man har :icon_confused:

Mange kjenner hverandre fra før, så beskriv en person dere ikke kjenner. Hva med å begynne med meg, så den som beskriver meg etc :) Beskriv uteseende, alder interesser etc :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Morsomt det her.

Du er ca. 25 år gammel, blondt halvlangt hår, tiltross for at du har litt machorase, så er du ganske feminin selv, slank men ikke sånn modelltynn, mer retning sunn og frisk norsk jente med former :)

Du driver mye med hund, bl.a. utstilling.. samt at du prøver å bevise at staffen kan brukes til noe, og klikkertrener litt triks og slikt.

På fritiden er det avslappet stund med samboer/venner eller lignende, med litt festing iblant.

Traff jeg noe her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig :D Jeg er 24 år og har mørkt hår, ikke klikketrener jeg heller :hmm: Og ikke er jeg spes feminin her jeg sitter med en slaskete grå joggebukse og en utslitt nuffegenser :whistle: Men resten traff du på :innocent:

Siri Eveline: Ei jente i begynnelsen av 20 årene, kanskje 22 år? Med lang mørkt hår som oftest henger løst, ganske pen som liker å sminke seg når hun skal på fest, er festens midtpunkt når hun har fått litt for mye innabords, er alltid morsom og snill med andre. elsker hunder og folk kan bli litt lei hundepreiken, men Siri bryr seg ikke og fortsetter å plapre om alt det hun fikk til med hunden forrige uke :lol: Ofte sett i skogen med turklær og marius genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig :D Jeg er 24 år og har mørkt hår, ikke klikketrener jeg heller :hmm: Og ikke er jeg spes feminin her jeg sitter med en slaskete grå joggebukse og en utslitt nuffegenser :whistle: Men resten traff du på :innocent:

Siri Eveline: Ei jente i begynnelsen av 20 årene, kanskje 22 år? Med lang mørkt hår som oftest henger løst, ganske pen som liker å sminke seg når hun skal på fest, er festens midtpunkt når hun har fått litt for mye innabords, er alltid morsom og snill med andre. elsker hunder og folk kan bli litt lei hundepreiken, men Siri bryr seg ikke og fortsetter å plapre om alt det hun fikk til med hunden forrige uke :lol: Ofte sett i skogen med turklær og marius genser.

Haha! 21 år, blir 22 i mai (altså om to mnd). Håret varierer mellom løst og hestehale og er mørkt ja (ihvertfall nå).

Pen og pen, det kan vel diskuteres, men sminker meg de få gangene jeg er på fest ja.

Og uff.. ja jeg preiker nok alt for mye om hund :P Og i skogen finnes jeg når jeg får tid, men er vel lettere å se på trening :P

Haha! Morro hvor bra man kan treffe ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett for meg Siri Eveline som ei lita jente, jeg. Rundt 20, blondt hår i hestehale, og liker å gå med sportsklær. Også må du gå med caps. :lol:

Okei, Lill! Lill (unnskyld, men), jeg trodde du var i 40-årene (leste jo at du ikke var det i stellevanetråden! ;)). Bruker briller, kort, brunt hår og ganske arisk i fjeset. En normalt bygget person. Fester ikke no' særlig, men liker å holde seg med venner/samboer/hus og hundene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, Lill! Lill (unnskyld, men), jeg trodde du var i 40-årene (leste jo at du ikke var det i stellevanetråden! ;)). Bruker briller, kort, brunt hår og ganske arisk i fjeset. En normalt bygget person. Fester ikke no' særlig, men liker å holde seg med venner/samboer/hus og hundene sine.

:lol: :lol: :lol:

Beklager, men kunne ikke la vaere aa le naa. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill: Lill er en pen dame i 40 årene fra Oslos beste vestkant, Hun har nydelig langt blondt hår. Og De fisefine colliene hennes er aldri langt unna. De er lydige som få, men hater regn og vann. noe som passer Lill bra siden håret hennes kruser seg når det blir fuktig.

Lill har gått på hudpleien, og er utdannet sminkør, men hun er så heldig å ha funnet seg en ganske vellstående mann så hun slipper å jobbe. Koser seg hjemme med husarbeid, og huset er virkelig skinnende rent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett for meg Siri Eveline som ei lita jente, jeg. Rundt 20, blondt hår i hestehale, og liker å gå med sportsklær. Også må du gå med caps. :lol:

Haha jeg er bare 164 da :P :P Og har hatt alle mulige farger på håret, også blondt. Jeg elsker caps da! :D

Anebanana tenkte jeg først sånn 20årene, men har den siste tiden tenkt nærmere 30. Sort langt hår, som holdes vekk fra ansiktet med hestehale, fletter, pannebånd osv.

Ganske sosial av seg, mye med hundeklubben og sånt, men også endel som ikke er hunderelatert, selvom det kan være med venner fra hundeverden. Ser for meg at du er endel på kino og slikt liksom og bowling, men drikker sjeldent, selvom de hun er ute med drikker.

Innen hundeverden er det lydighet og spor og slikt som står på timeplanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Jeg har skjønt jeg må bytte navn altså :lol: Men hadde rett i Colliene ihvertfall, de liker ikke vann og regn- Det gjør ikke jeg eller :lol: Ellers så er jeg 23, Langt brunt hår og ganske mørk av meg (søramerikanske gener) chubby av meg, men er rett at jeg ikke fester noe særlig (Ihvertfall ikke det siste året.. Kanskje ikke rart siden jeg fikk baby 4 uker siden :lol:) Men er mye ute på cafe med venner om dagen og finner på ting :) Går hjemme om dagen, men ikke skinnende rent hus med mindre du er svigers som er på besøk :aww: Blir nok gående hjemme noen år nå med barn og hunder, så litt rett ang mannen- Men ikke noe hudpleier :aww:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anebanana tenkte jeg først sånn 20årene, men har den siste tiden tenkt nærmere 30. Sort langt hår, som holdes vekk fra ansiktet med hestehale, fletter, pannebånd osv.

Ganske sosial av seg, mye med hundeklubben og sånt, men også endel som ikke er hunderelatert, selvom det kan være med venner fra hundeverden. Ser for meg at du er endel på kino og slikt liksom og bowling, men drikker sjeldent, selvom de hun er ute med drikker.

Innen hundeverden er det lydighet og spor og slikt som står på timeplanen.

:lol: Mye som stemmer, ja! Men er ikke nærme tredve helt enda. Bare snart. ;) Har mørkebrunt, langt hår som egentlig bare "er" der. Børster det om morran, og det er det. Eneste som passerer toppen av hodet mitt er en lue når det er kaldt ute.

Usj, synes jeg har blitt mindre og mindre sosial etter at jeg flyttet hit. Kjenner liksom ikke så mange her, så da blir det farting sørover til Oslo nå og da. Går liksom i kompis, sambo, de vi trener hund med, og jobb. Lite med kino, og bowling har jeg bare spilt et par ganger i livet.

Jeg kan faktisk være med folk som drikker, og la være å drikke sjøl. Er'ke så glad i den alkoholen lenger, jeg. Og greit er det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsPowers: Bor ute i skogen uten noen nærme naboer, den enkle grunn til det er at hun(eller kanskje han :blink: ) har en bråta med cane Corsoer, og de er ikke vettuge når det kommer fremmedfolk på gården. Men de er snille som lam mot eieren dems. de er ikke spesielt lydige, men det er ikke så nøye. Halo, dem bor liksom i skogen.

Sjælve powersen er en liten dame med permanent, men ikke la dere lure av det søte yttre, hun er nemlig et rivjern av en annen verden, alt blir gjort i lynets hastighet (kanskje utenom ryddingen, det er nemlig litt rotete i det huset utti skogen) Men Powersen liker det sånn, så da får det bare være sånn. Powersen er ca 35 år, enslig og trives med det. Hun har ingen planer om å skaffe seg noe mannfolk heller. Trives godt aleine med udyra sine som eneste selskap, bortsett fra at hun også har en svær tigret skipskatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsPowers: Bor ute i skogen uten noen nærme naboer, den enkle grunn til det er at hun(eller kanskje han :blink: ) har en bråta med cane Corsoer, og de er ikke vettuge når det kommer fremmedfolk på gården. Men de er snille som lam mot eieren dems. de er ikke spesielt lydige, men det er ikke så nøye. Halo, dem bor liksom i skogen.

Sjælve powersen er en liten dame med permanent, men ikke la dere lure av det søte yttre, hun er nemlig et rivjern av en annen verden, alt blir gjort i lynets hastighet (kanskje utenom ryddingen, det er nemlig litt rotete i det huset utti skogen) Men Powersen liker det sånn, så da får det bare være sånn. Powersen er ca 35 år, enslig og trives med det. Hun har ingen planer om å skaffe seg noe mannfolk heller. Trives godt aleine med udyra sine som eneste selskap, bortsett fra at hun også har en svær tigret skipskatt.

:lol:

Mrspowersen selv har også alltid håret flettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsPowers er da i starten av tjueårene kanskje 22. Hundeløs for tiden borte i det store England!

Hun har skotsk kjæreste, for alle på sonen elsker jo slike aksenter/dialekter :P

Ellers er hun litt sånn som hun fra Lille Huset på Prærien

Det_lille_huset_p___174595s.jpg

Hun helt til høyre :P

Altså litt bondejente, med en drøm om småbruk med litt forskjellige dyr. Søt og snill, kanskje litt for snill til tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette&Amiga er tja midten av 20-åra, og såklart frå østalndet (for det er nesten alle soniser) Hun har mørkt hår, og er relativt høy. Hun bruker mye tid med Sambo og hunden.

Er en veldig sosial persn som alle rundt er veldig glad i. Ellers drømmer hun om et stort hus på landet der hun kan ha masse corgier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottisembla er ei jente på ca 25, med langt, pent, mørkt hår. Ganske høy, pen, har lett for å bli kjent med folk. Driver med lydighet eller bruks, kanskje begge deler, men snakker ikke så mye om hund med de vennene hun omgås til daglig. Liker en fest, men er oftere sjåfør. :P:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottisembla er ei jente på ca 25, med langt, pent, mørkt hår. Ganske høy, pen, har lett for å bli kjent med folk. Driver med lydighet eller bruks, kanskje begge deler, men snakker ikke så mye om hund med de vennene hun omgås til daglig. Liker en fest, men er oftere sjåfør. :P:lol:

skulle til å si at så gammel er jeg ikke, MEN det er jeg visst veldig snart. Og tja er veldig lav, og glad i festing, men er rett som det er sjåfør fordi jeg må kunne kjøre på hundetrening dagen etter :P Ikke verst gjetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beskriver hvordan jeg trodde Nowi/Astrid var før jeg møtte henne.

En stor dame, med mye meninger. Hun er rundt 25-28 år gammel. Hun er litt sær og har sære interesser. Mannen hennes er hun ikke fornøyd med og trives best som singel, en ny mann skal ikke inn i bildet på lenge. Hun holder seg mye for seg selv, men drar noen ganger på pub for å være med fremmede. Ellers liker hun å ta en kopp kaffi og sitte i sofaen sin som Kee Kee har tygget i stykker og se på tv og være på sonen :lol:

Morsomt å møte deg og se at du var ganske så mye annerledes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Jeg er goood! :banana:

Edit: :lol: :lol: :lol: Only Blondie, du er fantastisk! *fniser*

Jeg blir 24 i høst, er sånn passelig høy, at jeg er sær skal jeg ikke si noe på :lol: . Singel har du HELT rett i, iallefall en stund fremover. :P Puben har du også rett i, og at jeg er en del for meg selv. :lol: Men det har mer med bosted/mulighet til å treffe venner enn med lysten til å være med folk, da.

Jeg har vel ikke så veldig mye meninger egentlig, jeg har mer tanker, som ofte er feil. :P

Kaffe er godt, når jeg er på jobb, lager det sjelden selv, og sofaen er litt tygget på, ja.

Så du tok ikke så veldig feil da, bare litt! :lol::icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh! Dette har jeg alltid lurt på! :lol:

Nowisclee er en litt rocka jente, men feminie hunder. Bor i en liten hybelleilighet i gokk, jobber på hundepensjonat og har sauer og hester som nærmeste nabo. Hun har en rocka sveis, kanskje pinnkort på ene siden, og halvlangt på andre siden. Piercing. Hun har ingen spesiell utdannelse etter folkehøyskolen, men har jobbet siden da, fordi hun ikke helt vet hva hun vil bli, og fordi livet er ganske ålreit som det er. Det ser kanskje ut som om hun liker en fest, men hun foretrekker å være hjemme. Egentlig et B-menneske, men lever som et A-menneske. Det ser ut som om hun bor i byen, men hun bor egentlig på landet. Egentlig er det en god beskrivelse av Nowisclee; man blir lurt trill rundt av utseendet hennes; man tror hun er sånn og sånn, men hun er egentlig det motsatte. Det liker hun, hun liker å lure folk litt, å få de til å tenke, å få de til å revurdere sine oppfatninger av folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette&Amiga er tja midten av 20-åra, og såklart frå østalndet (for det er nesten alle soniser) Hun har mørkt hår, og er relativt høy. Hun bruker mye tid med Sambo og hunden.

Er en veldig sosial persn som alle rundt er veldig glad i. Ellers drømmer hun om et stort hus på landet der hun kan ha masse corgier :D

haha :P

Midten av 20-åra, er 21 :whistle:, østlandet japp! Mørkt hår, japp! Relativt høy, tja, høyere enn labbis :aww: er 170. Jeg bruker mye tid på hunden og sambo når han er her :P

Og drømmen om hus er helt riktig med masse corgier og jeg er alt for sosial :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra!

Huldra bor langt ute i dype skoger med alle hundene, hun er mystisk og liker skumringsnatur. Hun jobber med rehablitering av barn med traumer. Hun er ganske så høy, rundt 175, og har langt mørkt krøllette hår, tynn og slank.

hmmm...jah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...