Imre Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 I dag var det et helt hærlig vær og jeg passet på å ta litt bilder av Heike Huligan: Jo da han KAN være bortimot normal i blandt også: Flere bilder finner du her: Min link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunhildM Skrevet 14. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2011 Herlige bilder av god gammeldags hundegalskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 15. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2011 Ja ingen kan påstå at han ikke er glad i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 15. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2011 En helt fullstendig normal rottweiler du har der Fjollete og kule er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 15. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2011 Ja det er helt hærlige hunder. Var litt redd for at en rottis skulle føles litt kjedelig etter mange år med belgere, men med hånden på hjertet så er dette den morsomste hunden jeg har hatt. På alle måter... Ja bildene sier jo sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2011 Det ser ut som en helt vanlig rottweiler, ja! Min valp på seks måneder ser i hvert fall litt sånn ut til tider... Ikke like ille kanskje, men det kommer vel etter hvert! Så fin han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 20. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Det kommer sikkert Han er ikke mer enn 9 måneder min heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2011 Jepp. Helt normal Rottweiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar