Gå til innhold
Hundesonen.no

Klistermerke

vima2k

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet om ei side der man kan få bil-klistermerke av sin egen hund? Zita er jo bordercollie, men hun ligner så absolut ike den "standar" utgaven som er på bil-klistermerkene.

Tips?

kan være sverige, danmark eller norge :wub:

Skrevet

jeg tenkte mer som at man kan levere inn eget bilde, og få det ordnet om til et klistermerke :wub:

Skrevet

Ellers er vistaprint.no kanskje stedet? Hvis du tenker på klistremerke til bilen - så kan jeg anbefale magnetmerkene de har. Koster minimalt, og fjernes lett fra bilen..

(Jeg har de største på min bil - hvis noen har sett den bilen) - egne bilder, egen tekst, og de kostet kanskje 150,- pr stk.

Susanne

Skrevet

Ellers er vistaprint.no kanskje stedet? Hvis du tenker på klistremerke til bilen - så kan jeg anbefale magnetmerkene de har. Koster minimalt, og fjernes lett fra bilen..

(Jeg har de største på min bil - hvis noen har sett den bilen) - egne bilder, egen tekst, og de kostet kanskje 150,- pr stk.

Susanne

Har ganske mye med vistaprint og gjøre, men er redd for at om jeg setter det på bilen, så kan noen finne på å stjele den. Har et klistermerke på nå som er kjøpt fra Vistaprint, det er utendørs klistermerke med tekst på :wub: kanskje tøff er den;) Står "Det er ikke hunden du skal være redd, det er eiern" hehe;) sant det :wub:

Skrevet

Seriøst, det er ikke sunt for en Sopp å gå inn på sonen rett etter at man har våkna.

Jeg var HELT sikker på at tråden var ment som en "hvor kan man gå for å få gjort den døde hunden om til klistremerke?" Jeg mener, brukte man ikke dyr og sånt i lim og drit før, da? :)

Skrevet

Seriøst, det er ikke sunt for en Sopp å gå inn på sonen rett etter at man har våkna.

Jeg var HELT sikker på at tråden var ment som en "hvor kan man gå for å få gjort den døde hunden om til klistremerke?" Jeg mener, brukte man ikke dyr og sånt i lim og drit før, da? :)

:)

Dette fikk jeg grundig forklart av pappa'n min da den siste tispa vår ble avlivd, og jeg var rundt 9. Ulidelig trist å ikke ha hund for første gang i mitt liv, men pappa kunne fortelle at hun ble lagd om til knapper og lim og sånn. Endte med at jeg gikk rundt med en helt egen, hemmelig Snuffa-knapp i lomma i ukesvis, som jeg tok opp og koste litt på når jeg savna hunden :) :)

Skrevet

Susanne

De er supre, hadde slike før! :-)

Har ganske mye med vistaprint og gjøre, men er redd for at om jeg setter det på bilen, så kan noen finne på å stjele den. Har et klistermerke på nå som er kjøpt fra Vistaprint, det er utendørs klistermerke med tekst på :) kanskje tøff er den;) Står "Det er ikke hunden du skal være redd, det er eiern" hehe;) sant det :)

Du kan jo få klistremerker til både innsiden og utsiden av vinduet, om ikke de har endret for mye?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...