Gå til innhold
Hundesonen.no

Faste rally-treninger i Oslo

simira

Recommended Posts

Norsk Rallylydighet har nå faste treninger to ganger i uken på ulike steder og for ulike nivåer.

Tid og sted:

Partallsuker:

Tirsdager 18.30 i Aasta Hanstensvei 2 på Stovner – klasse 1+2 egentrening

Søndager 12.00 på Plantasjen ved Hellerudsletta. – alle klasser m/ instruktør

Oddetallsuker:

Fredager 18.00 på parkeringen til Munch museet, Tøyen. – klasse 3+E egentrening

Søndager: 12.00 på Lørenfaret 3, v/Sinsen/Løren. – alle klasser m/instruktør

Side ved side ønsker en sms minimum dagen før treningen med beskjed om du kommer. Om ingen har meldt seg et døgn før kan det hende treningen blir avlyst.

Pris:

500 kroner for klippekort på 20 klipp.

300 kroner for klippekort på 10 klipp.

Det tas to klipp for trening med opplegg og veiledning fra instruktør.

Det tas et klipp for egentreninger med instruktør til stede.

NB! Kontant betaling første gang du er på trening!

Kontakt:

Meld din interesse til Merete: [email protected], tlf: 40 45 42 23.

Mer info: http://www.rally-lydighet.com/kurs.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Morgendagens rallytrening er avlyst pga syk instruktør, men vi tar med bofsene og trener rally på parkeringsplassen til Munch-museet fra kl. 12. Jeg har med skilter og stæsj. Bare å hive seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Jeg har aldri trent, eller sett, rally lydighet, men hørt at det skal være moro og mindre "stivt" enn lp. Jeg har altså ingen erfaring med det. Kan jeg likevel være med på slike treninger? Hunden min er godt grunntrent, men kan ikke så mye spesialøvelser for lp (som ikke gjøres i hverdagslydigheten liksom).

Er det mulighet til å komme og se på en gang, for å se om det er noe vi kunne blitt med på? Har lyst til å få mer seriøs trening med hunden :blink:

Mvh Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trent, eller sett, rally lydighet, men hørt at det skal være moro og mindre "stivt" enn lp. Jeg har altså ingen erfaring med det. Kan jeg likevel være med på slike treninger? Hunden min er godt grunntrent, men kan ikke så mye spesialøvelser for lp (som ikke gjøres i hverdagslydigheten liksom).

Er det mulighet til å komme og se på en gang, for å se om det er noe vi kunne blitt med på? Har lyst til å få mer seriøs trening med hunden :blink:

Mvh Cecilie

Du kan helt sikkert komme å se på. For klasse 1 trenger hunden igrunn ikke å kunne noe annet enn å gå fri ved fot, sitt, dekk og stå.

På www.rally-lydighet.com kan du finne mer info, og oversikt over kurs. Jeg tror det er et nybegynnerkurs i Oslo om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...