Gå til innhold
Hundesonen.no

Spiser nesten ingen ting, oppkast


Recommended Posts

I går og i dag har Tjorven nes6ten ikke rørt maten, hun har spist noen kuler og latt det være over halvparten igjen hver gang. Og i går kastet hun opp.

De ringte også fra dyrlegen i dag, sist gang hadde de tatt noen prøver som de hadde sendt til analyse og nå hadde de fått svar at de ikke hadde funnet noe galt. Men at det var et litt merkelig/spesielt tilfelle... Ogh at vi måtte følge med. Blir litt redd nå.

Fikk nettopp mail fra en venninne om at hunden hennes hadde fått akkurat samme symptomer som Tjorven hadde i begynnelse, slikket seg og klynket og vondt når hun gikk på do... virus tenker jeg med en gang vettu.

Kan veldig godt være jeg overreagerer, men blir jo litt bekymret når hun skifter sånn hele tiden. Og hva skal vi gjøre med den matlysten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du netopp byttet for? ask hade heller ikke matlyst etter at vi byttet. han spiste som normal den første til andre uka, men så spiste han nesten ikke mer. Jeg foret litt fra hånden, kjøpte litt våtfor og blandet inn, og da spiste han. trur nok den minskende matlysten til tjorven har med foret og gjøre,muligens for brå overgang? men det kan selfølgelig være at hun ikke føler seg helt på topp, og derfor ikke har matlyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aqita har ikke spist noe særlig i det siste hun heller, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Hun er også blitt litt tynn..Hun begynte å ikke spise maten sin for neon uker siden eller noe sånt, men maten til Sheila likte hun veldig godt, så jeg byttet fôr til henne så hun fikk det hun likte best. Den første kvelden spiste hun ca halvparten, og da jeg la oppi en godtebit i maten hennes spiste hun resten også. Idag igjen spiste hun under halvparten..Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! ! :D

Tenkte dette kanskje har noe med at hun har valpefuronkulose,men jeg må gjøre noe, hun kan ikke bare bli tynnere og tynnere! :D

er det noen som har noen forslag å komme med?

Hanne og Aqita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...