Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder deg mest i hverdagen?

xxx12345

Recommended Posts

Åååh det er så mye det!

- sambo

- familien min

- venner

- skole og de fantastiske medelevene mine

- de små tingene i livet, slikt som et løvblad som danser i vinden, et smil fra en fremmed, å få gi et smil til en fremmed, glade positive mennesker osv.

- en god film

- fint vær!

- teltturer, hytteturer, skogsturer osv. Egentlig alt av turer!

- Et godt måltid med folk jeg er glad i!

- musikk

- data med alt det innebærer

- fotografering, da spesielt av dyrene

Kunne jo ramset opp masse mer.. Som en i klassen sier; Du synes ikke NOE er kjipt du Suzanne, du finner noe positivt i alt. :) Kanksje ikke så ekstremt som han vil ha det til, men ja, jeg liker å dra fram det positive i ting! og leter man godt nok så finner man noe positivt med alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som f.eks akkurat nå når jeg leser en så koselig tråd som dette, så gløtter det plutselig opp i skylaget rett utenfor stuevinduet mitt og det blir litt blå himmel og glimt av sol. Sånt gjør meg glad. Og utsikten fra stua rett mot tinden og fine fjell. Vakre farger ute i naturen, fuglekvitter, hunder som smiler, gamle ektepar som leier, fremmede personer som smiler til en på gaten eller på bussen, blide bussjåfører (var dere med på gled en bussjåfør dagen? Det var jeg og det var så trivelig!), katta som maler, treningsvenner som jubler når de får noe til på treningen, spinning til skikkelig bra musikk, fandenivolskheten og gleden til spinnininstruktøren, mannen min, familien, venner, et fint bilde, dumpapper, et bra blad, å lære noe nytt eller enda bedre å se noe, oppleve noe eller lære noe som er skikkelig banebrytende inni hjernen slik at jeg nesten kjenner at det dannes nye hjernebaner og at det nye minnet eller den nye lærdommen tar plass i hjernen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få koselige statusoppdateringer fra Anette på Bestas, å vite at han har det så bra!

Sånt blir jeg glad av. :)

Hmm

- strålende fint vær når jeg har planlagt utedag.

- hyggelige butikkansatte/naboer/taxisjåfør/fremmede

- når ting ordner seg helt plutselig

- snø

- folk som gjør hyggelige ting helt utav det blå

- fine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye forskjellig som kan lyse opp hverdagen :)

- Det er koselig å få fine meldinger på mobben og fb av venner og kjente ;)

- en bra samtale på mns før man tar kvelden :(

- fint vær, gjerne vår ;)

- glade kunder :)

- overraskelser

- planlagte jenteturer (Bergen here we come, med hundene ja ;) )

- Glade og fornøye folk man møter i løpet av dagen

- musikk ;)

Og sikkert en hel masse mer jeg ikke kommer på i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-gården min

-nydelig sol over skinnende hvit snø

-når Fannhvìt har tid til å gå tur med meg! :)

-komplimenter

-gode kolleger

-søte gamle folk på jobb, som bare er glad eller som er veldig fornøyd, eller som sier noe morsomt

-landskap og natur; pene "jårer" som bølger seg grønt nedover mot dalen :lol:

-morsomme eller positive overraskelser

-meldinger eller mail fra valpekjøpere om positive ting de har gjort med hundene sine

-kaffe mocca

-mystiske skyer foran en gul måne en sen natt

-en god lønning :)

-en god dag med mannen min, at vi gjør noe hyggelig sammen

-når huset er rent og pent

-å legge seg nydusjet i rene sengeklær, uten å fryse

-knitring fra peisen

-senga mi, den er sinnsykt god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget er nok en smule påvirket av at jeg lengter mot vår ...

- bare veier

- sol

- fuglesang

- en god sang

- humrende hester

- en god samtale med noen - barn, voksen eller gammel

- blomster - først og fremst tulipaner

- mannen min, iallefall når vi begge er i godt humør!

- god mat

- en god bok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Helsevesenet når det fungerer
  • Bare veier og grønn plen
  • Duft av vår/sommer
  • God helse
  • Mat som gjør "sjelen glad" for å si det litt pompøst
  • Fast jobb
  • Sentralt sted å bo (eller usentralt med god bussforbindelse)

...og mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...