Gå til innhold
Hundesonen.no

Småen og Astrix


Lazita

Recommended Posts

Guest Christine

Kjempe flotte hunder :)

Vurdere du ike og melde deg på agility da? :)

Som Jeampi sier: Det kan være veldig farlig og hoppe ned fra hindere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempemorro! men du må passe på at de ikke hopper ned av hinderne. Det kan være kjempeskadelig for beina deres

For å si det sånn hvis det er skadelig for hunden å hoppe ned fra de hindrene så tror jeg nokk at hundene mine heretter må gå i bånd når vi går på fjellturer og skogsturer for slike hopp som Aiwa gjore på det ene hinderet er ikke store forskjellen på hopp hun utfører når hun løper løs i naturen(og det underlaget på den banen vi har er veldig mykt) :) .

Hvorfor hun hopet ned må gudene vite for hun har ikke gjort det før, men det får no bare være.

Starte med Agillity med hundene har vært veldig fristendes, men Aiwa kan jeg vell egentlig bare glemme med HD, men Tinka kunne jeg kanskje ha prøvd men jeg tror nokk at det er litt vell mye løping med tanke på bekkenløsningen min, men hvis noen melder seg frivillig så værsågod kan få låne Tinka og prøve seg det gjør ingen ting.

Småen ser jeg når vi har prøvd henne på stigen at hun ikke føler seg vell der(tror hun har høydeskrekk :D ) og nesten kryper over så skulle hun gjort det bra i agillity så tror jeg nokk at hun må trenes mye med på de høye hinderene.

Men hvis noen har en mirakelmåte å fjerne bekkenløsning(som ikke leger har funnet enda) så kan jeg vurdere å starte selv med en av hundene etter litt trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...