Monica123 Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Willy sin pappa Boss Willy sin pappa Boss Caroline i oppdretter klassen Chico og Siri Siri og Chico Chico Babs til Siri trur jeg Flere bilder her: Min link
Guest Jonna Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 *host* Bildene av Willy er hans Pappa Boss og Willy sin oppdretter. Men forstår veldig godt at det går å ta feil av begge deler! Fine bilder
Monica123 Skrevet 21. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 *host* Bildene av Willy er hans Pappa Boss og Willy sin oppdretter. Men forstår veldig godt at det går å ta feil av begge deler! Fine bilder Ops nå følte jeg meg skikklig dum Beklager Siri da var det ingen bilder av Willy Edit: sånn da er det gjort om
Siri Skrevet 21. Februar 2011 Rapporter Skrevet 21. Februar 2011 Ops nå følte jeg meg skikklig dum Beklager Siri da var det ingen bilder av Willy Edit: sånn da er det gjort om *Ler*. Jeg synes det er helt greit at guttungen blir forvekslet med sin pappa, jeg . Men du hadde jo bilder av gamlemor Babs da .
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar