Gå til innhold
Hundesonen.no

rensing av rynker

amo97

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Jeg har enda ikke fått meg mops, men vurderer det. Men da må jeg jo vite. Disse har jo rynker i annsiktet som jeg har hørt må renses regelmessig, men hvordan? og med hva?

takk på forhånd! Og bare spørr om dere ikke forsto spørsmålet :)

Skrevet

Det kommer ann på rynken hvor ofte man må rense den, men ikke mer enn en gang i uken. Jeg bruker sånne myeke papirlommetørkler til å tørke, og noen ganger litt talkum fra apoteket :)

Skrevet

Det kommer ann på rynken hvor ofte man må rense den, men ikke mer enn en gang i uken. Jeg bruker sånne myeke papirlommetørkler til å tørke, og noen ganger litt talkum fra apoteket :)

Tusen takk! :P

Skrevet

og et til spørsmål innen dette med rensing av rynker..., når skal man begynne ? med en gang man har fått den , eller er den for liten da eller? :)

Skrevet

Det spørs på størrelsen på neserynken. Men er jo greit å bare ta feks en våtseriviett og vaske litt inni der slik at valpen vender seg til det fra den er liten av.

Skrevet

Det spørs på størrelsen på neserynken. Men er jo greit å bare ta feks en våtseriviett og vaske litt inni der slik at valpen vender seg til det fra den er liten av.

Greit!:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...