Sigrid Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 I morgen skal vi på ringtrening med Jasper... Hva gjør man egentlig?? Later man som man er på utstilling, eller går man bare rundt med hunden??? :? :? :? :? :? :? Fint å høre om hvordan det er der dere har vært på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 16. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2005 jeg har aldrig vært på noe ordentlig ringtrening, men når man er på ringtrening så skal jo en trene på å stille ut hunden sin så ja jeg tror man later som om man er på utstilling, hvis du har liten rase så skal jo det også trenes med hunden på bordet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 16. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2005 På ringtrening så får du øve deg under kyndig veiledning om hvordan du skal stille hunden. Du får råd og tips om hvordan du skal behandle hunden for å få vist den best mulig frem. Hos oss "schäferfolk" så bytter vi også hunder slik at de blir vant til at andre enn eieren går med de. 8) Det er og viktig å øve på tannvisning, og for hanner at de blir tatt på "sine edle deler". (dommeren sjekker om begge steinene er nede) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 16. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2005 Hei Skal du på ringtrening i dag? På vormsund? Dit skal jeg.... Vi går i ring og lar hundene bli vandt til å bli tatt på og øver på å "stååååå" så de kan det når de eventuelt kommer på utstilling. Også er det god sosialisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2005 vi var på ringtrening i går med norsk miniatyrhundklubb.. veldig bra sosialisering for hunden.. vi trente på å stå på bordet og gikk rundt i ring og trente på å stå på gulvet og diverse andre ting.. veldig artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 22. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2005 Det er norsk miniatyrhundklubb som arangerer det jeg var på og..... har vært på det noen ganger og det er et bra opplegg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar