Henriette Skrevet 12. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2011 Er det noen som vet om noen hunde dekken/gensere om dekker mye av magen på ei tispe? Emma har økt PH og dermed mer utsatt for UVI, så jeg tenkte hun e disse iskalde tidene over -10 kunne få på seg et dekken eller ligende når vi er ute lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Selv har jeg dette til min puddel (hurta pro artic). Det er lett å TA på.. Ser ut som om det er behagelig for hunden. Det er sånn fint og tett fleece stoff inni. Linken jeg legger med har ett dekken på tilbud Dekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Katahdin belly blanket eller Katahdin dog coat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Superfornøyd med dette! Det er Katahdin belly blanket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nighthawk Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Et dekken som dekker magen godt er Jeger og Hunds varmedekken, det har en ekstra "klaff" rundt magen i tillegg til den mellom forbeina. Du finner den på http://www.jegeroghund.no/Jaegerens%20Hundeutstyr/jgerensvarmedekk.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 13. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Men Katahdin belly blanket, synes der er litt diffuse mål, over 30 kg liksom, og på varmedekkenet så står det ca 53 cm, og emma er jo ca 65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Hva med Hurrta overall? http://www.psi-kramek.cz/index.php?main_page=index&cPath=86_326_589_591 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 Men Katahdin belly blanket, synes der er litt diffuse mål, over 30 kg liksom, og på varmedekkenet så står det ca 53 cm, og emma er jo ca 65 Ja det kan være litt vanskelig å vite, men det er jo stretch i det. Er hun 65 cm i rygglengde eller høyde? Min dobber bruker XL. Kanskje din kan ha L hvis den er mindre enn en dobber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 13. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2011 i rygg ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2011 Det er Chanti også. Men hun er veldig kompakt ellers så jeg måtte ha XL. Selve lengden er litt lang for henne, så hvis din hund ikke er så veldig massiv i kroppen vil nok L passe. Hvis det skulle skjære seg helt, går det jo også an å sende å bytte størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar