Gå til innhold
Hundesonen.no

LP- kurs Oslo med Elisabeth Sønsterud (Kela)

Margrete

Recommended Posts

Noen i Oslo og omeng som kunne tenke seg å være med meg å holde kurs? Send meg en pm. Jeg har instruktør, men mangler 5 ekvipasjer. Instruktøren er Elisabeth Sønsterud, holdt på med både schäfer og bc i alle år, holdt masse kurs, både nybegynner og elite, er tidligere NM vinner i lp 2005, samt vært på laget flere ganger (NoM Herning 2003, EM Torino, 2004, NoM Helsinki 2005, EM Wien 2006, EM Zagreb 2007) , jobbet på utdanningsenteret for politihunder, gått mange kurs i den forbindelse. Elisabeth liker å jobbe på lag med hunden og bygger trygge og gode relasjoner som skal oppleves som positivt både for fører og hund.

Om det er noen som har lyst til å være med som observatører, så si i fra. Blir lørdag og søndag fra kl 10 og utover til bikkjene er slitne og prisen blir på 1100 pr ekvipasje. Jeg har ikke funnet sted å være på, men siden jeg er ansvarlig, så blir det nok i nærheten av meg, altså vest i Oslo nær ring 3 :ahappy: Kurset blir holdt en gang i løpet av våren. Elisabeth har ledig hele mars og deler av april.

Håper dere er interesserte og send meg en pm så fort som mulig. Førstemann til mølla prinsippet. Jeg vant og det er igjen 5 plasser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurset er nå fulltegnet, men det er full mulighet til å skrive seg opp på venteliste eller som observatør på vent, eller som bare observatør!

Skitt, så ikke dette før nå, men jeg står gjerne på venteliste altså :ahappy:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØR MEG OPP! 500 er god pris :ahappy: Er det for begge dagene?

Jepp! Jeg har ingen planer om å tjene penger på dette, så jeg overpriser ikke noe :D

*fører opp* Kan du sende meg en mail, med ditt fulle navn og slik at jeg har deg på mailingliste? margrete@zizco.net

Marianne: Ja klart det er. Blir aldri for mange observatører :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Margrete: Herregud, dame detta er shitbillig! Så får jeg dratt på kurs jeg kan lære noe av :ahappy: *sender mail*

Edit: Forresten, åssen/når er betalingsfristen? Betaler man på dagen eller over konto eller..?

Nå skal dere bli filmet, for jeg tar med meg videokamera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er andremann, men tipper førstemann ikke vil uansett. H*n er en ståpålistemenneske :D

Jamen det er fint :ahappy:. Hun må gjerne fortsette med det *ler*. Jeg har VELDIG behov for kurs, kjenner jeg, så da satser jeg på at "noen" flere melder seg av også og det blir plass til en trengende *fnis*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si altså - Margrete fikk fullbooket kurset i løpet av 2 timer en lørdagsettermiddag! Går unna som hakka møkk! Selv var jeg så heldig å være innpå PC-en i ettermiddag - så Strider'n og jeg skal på kurs ja! :D Jeg har sagt til Strider at han har å ihvertfall late som han er lydig og ikke flaue meg for mye ut - ellers blir det inndragelse av alle måltider.. men så ikke ut til at han tok det så tungt akkurat :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...