Tuskelusken Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Gamlehunden hadde en enkel og fin lærsele som gikk rundt brystet og under magen. Luna klarte sefølgelig å ødelegge denne for to år siden... Jeg har sett etter lignende seler i dyrebutikker, men det eneste jeg finner er heftige/kraftige seler som tar seg best ut på glatthårede og muskuløse hunder.. Noen som vet om det finnes, og evt. hvor? (Det skal sies at denne selen ble kjøpt for rundt 18-19 år siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snøfnugg Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Snakk med en salmaker så lager de sikkert en lik den du hadde... Vet ikke om det blir veldig dyrt, men det går å undersøke det! Lykke til Snøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundeliv Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Kan denne være noe? Ellers selger kenjan.dk også ulike seler av lær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snøfnugg Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 http://www.snevesalmakeri.no/_catalog_77703/Hundeutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 27. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Snakk med en salmaker så lager de sikkert en lik den du hadde... Vet ikke om det blir veldig dyrt, men det går å undersøke det! Lykke til Snøfnugg Takk for tips, men tror vi må et stykke for å komme til en salmaker. Ellers er den selen vi hadde ganske enkelt laget, så det hadde nok ikke vært så vanskelig. Kan denne være noe? Ellers selger kenjan.dk også ulike seler av lær :-) Har sett på Hurrta selen, men det er så mye logo og refleks, så blir ikke helt det samme. :/ På Kenjan hadde de noe mer lignende, takk for link! Her er forresten bilde av selen vi hadde. Synes den var så enkel og fin! EDIT: http://www.snevesalm...703/Hundeutstyr Takk for link, skal se nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snøfnugg Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Takk for link, skal se nærmere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Sånne seler har jeg laget til eget bruk. Alt du trenger er litt lærreimer og nagler. (pluss spenner da) Enkelt og greit:)Sjekk skinnlåven eller jørn jensen for materialer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Det der er en kennelsele. Jeg har to stykker, men de er størrelse schäfer Edit: Sportsbutikker bruker å ta inn Kennelprodukter, så det går jo ann å høre om de kan bestille til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Tror ikke kennel har lærseler lenger? Men de har tilsvarende i stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Kennel har lærsele. Kennelkatalogen kan lastes ned her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 28. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2011 Dyreklinikken jeg bruker har ihvertfall de der kennelselene. Jeg har ei slik som sikkert er over 20 år gammel. Jeg liker utseendet på de. Men til å trekke syns jeg brystreima kommer for høyt opp på halsen til hunden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 30. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2011 Jeg har en sånn en... Den er gammel, men lite brukt, så den er ganske fin ennå du kan godt få kjøpe den billig... Jeg bruker den ikke. Vet ikke strl på den da, men det kan jeg jo måle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar