Synnikken Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 ...og Tulla, Harly og Strider er helt rett! Fikk med meg at Strider hadde blitt saa flink til aa aapne doerer. ...og av de fem hundene jeg naa har tegnet har tre vaert kelpier. Har jeg blitt skapkelpiefan? Skal se du har latent dragning mot små kelpier ja! Hvis jeg klarer, så blir det ny Strider-avatar her.. (men siden jeg er data-amøbe kan det hende det ender opp med tanken, fråde i munnvikene og rynker..) Dere er da vanvittig flink til å tegne her da.. hysterisk morsomme tegninger riktignok, men sååå bra - hvordan får dere til? (Men jeg lo godt av lamaen altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 X'en og Moxy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 blir litt rotete med så mange tegninger å vite hvem vi gjetter og vinner og sånt, kan ikke vi heller gjøre så den som fr riktig får riktig også kan hvemsomhelst poste en ny? men ikke 3... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Fikk litt dilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Fikk litt dilla Stilig teknikk . Baghera og .... ehhhhh... en mops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 X'en og Moxy? Gu kå go eg e te å tegne! Fikk litt dilla HAHAHAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Baghera og Boris må det være da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Stilig teknikk . Baghera og .... ehhhhh... en mops You are correct! Tror mopsen ble avslørt rett under her HAHAHAHAHA! What? Var det noe kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Ja, Siri Eveline får tegne også da. Siri hadde jo rett på den før allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Gu kå go eg e te å tegne! You are correct! Tror mopsen ble avslørt rett under her Den kom ETTER at jeg svarte, den . Flotte tegninger altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 guess! Næmmen, Baby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Ja, Siri Eveline får tegne også da. Siri hadde jo rett på den før allikevel Hihihihhi.... Ikke så lett å vite hvem som skal gjøre hva, men jeg tester denne jeg da... en litt uferdig sak jeg begynte på i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Hihihihhi.... Ikke så lett å vite hvem som skal gjøre hva, men jeg tester denne jeg da... en litt uferdig sak jeg begynte på i kveld... Noah? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Nora? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Denne ble litt VEL stilisert (jeg har dilla, så jeg bare legger ut litt)... Tipper Nora, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Noah? Sojjy.... Nora? Bingo Tipper Nora, forresten. Too late Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Uhu! Min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Jeg vil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Lupin Nettet mitt er så tregt at noen sikkert svarer før meg, men pytt.. Mååå bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Uhu! Min tur! Lukis . Lupin? EDIT: Shoot... too late Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Riktig, Lupin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Jeg vil også! Enda en Lupin? Mååå bare... Men altså du - hva GJØR alle disse rare vesenene OPPÅ hundene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Må jo få med størrelsesforskjellen! Det er tre hunder på hvert bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2011 Huffa meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar