Espen Skrevet 21. Januar 2011 Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Hei, Da har vi fått en ny moderator på Hundesonen. Djervekvinnen som har vært med oss lenge som medlem blir ett bra tilskudt til moderator teamet. Det betyr at vi har følgende moderatorer på forumet Anette Djervekvinnen Huldra IW (Mod sjef) Labbis Silje Tore Ønsker også å takke alle moderatorene for den fantastiske jobben de gjør for Hundesonen Ha en strålende helg alle sammen. 1
Recommended Posts