Heidi Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 Idag fik vi blåskjell og andre saker til middag. Da jeg tog et blåskjell op og klappet med skallen til Rocky blev han så redd at han fløg vekk Og han blev sint og bjeffet når man la skjellen på gulvet gikk han i en stor ring utenom den.. Da tenkte vi at vi ville legge en pølse i den for og se om han turde og ta den. Det gjorde han ikke Har jeg virkelig en hund somer bange for en liten musling? Haha.. Og kan han lukte at det er noget levende siden han reagerer sånn??? Syns det var rart at han reageret sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 hehe stakkar Rocky.. men litt morsomt da:) ler litt.. har dere fått bildene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 Ja vi har fått dem. Espen driver og legger dem ind.. Får se hvor mye han får gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 Du er sint over a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 vet ikke jeg, mange mennesker som er redde for bittesmå edderkopper, selv de som er døde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 vet ikke jeg, mange mennesker som er redde for bittesmå edderkopper, selv de som er døde hinter du til noen spes lars:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 neida, jeg er redd for veps jeg, så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 jeg liker ikke edderkopper (ekle små kryp , skviser de hvis de kommer for nærmt meg, men ellers så får de gå) veps og andre sånne flygedur som stikker bryr jeg meg ikke om, har blitt stukket før av veps men har lært meg å være rolig når de flyr rundt meg. og når det gjelder hundene skal bare se når vi setter en levende krabbe på gulvet til dem da blir det liv i leiren da he he he ungene hyler for de er redde og hundene skal no ta det derre ekle greiene som går på gulvet. litt rart å tenke på at hvis du kjøper krabbe på bensinstasjon eller på torget i byn så må du minst ut med 25,- for en levende, men hvis du kjøper hos en privat person så sier de 5,- styket, så ber vi om 5 krabber og betaler for 5 krabber kommer hjem og kan finne 10 stykker i posen he he he. vi får alltid for mangen krabber skjønner ikke hvorfor, det kan jeg love dere at det ikke skjer hvis en kjøper i byn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 DEt med krabber hørtes artig ut.. hehe Må prøves.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Anne skrev: Du er sint over a? :oops: Det skulle være en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Lazita: er du ikke redd krabene skal få tak i nesa til hundene? Her er Aro`s første møte med krabber: En med vanlig størrelse Den store krabben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 15. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Anne kan jeg få dig til og lage bildene litt mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 nei jeg er ikke redd for at krabbenen skal ta nesen til hundene for de tør ikke å gå bort til dem he he he. men deri mot så knasker de i seg klørene etter at vi har kokt dem og kaster opp igjen så vi må passe på at ikke hundene får tak i noe rester etter ungene. vill ikke ha syke hunder vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Bedre nå Heidi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Lazita. ja det er ikke bra med syke hunder Vi slapp heller ikke Aro helt bort... Tenk på den stakkars nesen viss de hadde fått tak i den :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 15. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Bedre nå Heidi? Hehe så små behøvde de ikke og være. Nå ser man dem nesten ikke :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Ja, jeg vet, men det er kun de to størrelsene jeg får til :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 Her er et kjekt lite program som endrer størrelsen på bilder kjapt og enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar