Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i slutten av april/begynnelsen av mai


Mortenibergen

Recommended Posts

Hei! Dersom alt går etter planen får jeg en liten dachsvalp i hus til påske. Jeg tar ut ferie, men det er begrenset hvor mye det blir. Siden jeg jobber fra 7:30-16 ser jeg etter noen, kanskje skoleelev/student, som kan tenke seg å gå en tur innom leiligheten min (jeg bor i Bergen sentrum) i 12-tiden, gå en tur ut med valpen, se til at han har det bra og sette frem litt mat. Jeg vil selvfølgelig betale for hjelpen. I første omgang er det snakk om de to første ukene etter påske, når samboeren min er bortreist (men det kan gjerne bli mer).

Fra tidligere har jeg en liten blandingsdachs, Till, som jeg fikk fra dyrebeskyttelsen for to år siden. Han er blitt både slått og mishandlet og er svært engstelig og mistroisk ovenfor fremmede. Det har vært en utfordring, men det lønner seg og det anbefales. Du har en venn for livet. Det blir nok en utfordring for Till å få en "lillebror" og jeg lurer på om noen har tips/råd ang. slikt. Till er vant til å være alene når jeg jobber så den som evtl. vil hjelpe meg med valpen har ikke noe med han å gjøre (jeg kommer til å holde hundene adskillt innen jeg er trygg på at det går greit).

Det er en stund til påske, men hunden(e) min(e) er noe av det viktigste jeg har, og jeg vil planlegge dette godt. Jeg ser etter en seriøs person. Setter pris på råd/vink/andres erfaring ang. hundepass i Bergen.

mvh Morten

(tre bilder av Till. Nota bene; bildet med det gusjgrønne halsbåndet er tatt hos dyrebeskyttelsen, jeg er uskyldig!)

post-7402-0-21603200-1295363242_thumb.jp

post-7402-0-07245700-1295363258_thumb.jp

post-7402-0-79634000-1295363267_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Åsane. Er for tiden uten tiltak men en gang i nærmeste fremtid skal jeg begynne på tiltak på landås. Så er en mulighet for at jeg kan hjelpe deg. Men jeg vet dessverre lite om det for øyeblikket for alt avhenger av når tiltaket mitt starter, noe jeg ikke vet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...