Guest LXT Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Jeg har sett at Canis har et hinder til rundt tusenlappen. Noen som har bestilt derfra, er det et solid hinder? Er det andre steder jeg eventuelt kan kjøpe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Ja, det var et sånt jeg hadde som ble stjålet i fjor sommer. Veldig fint, men hvor holdbart fikk jeg ikke testa ettersom jeg bare hadde det i noen uker... Du får samme hinder fra Jami hundsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Jeg har det hinderet, og det er helt greit. Som Caroline sier, så får man det på Jami hundsport også (det står jami hundsport på mitt, som er bestilt fra canis), men om det blir no billigere vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Jeg syns det er veldig solid. Hvor det lønner seg å kjøpe fra kommer an på. Har du nok poeng til vip-rabatt hos Canis og gavekort vil det lønne seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Ellers virker det jo ganske enkelt å lage det selv da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Takk for svar! Da spørs det om jeg ikke bestiller fra Canis tenker jeg Tror ikke jeg orker å lage noe selv, men det hadde nok vært mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2011 Jeg har hatt det fra Canis i flere år (4, tror jeg), det står forresten jami hundesport på mitt også, men er iallfall veldig fornøyd med hinderet. Det har begynt å ruste litt nå, men det er nok fordi jeg ikke tok spesielt godt vare på det forrige vinter, og glemte det ute i en del uvær. Kommer til å kjøpe nytt derfra når dette ikke er brukendes lenger, er iallfall veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar