SiriEveline Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 Så skjønne jenta er! Ååå ser liksom personligheten hennes spretter ut av bildene Jeg gleder meg veldig til å se henne til helgen! Og da skal jeg få knipset masse bilder! Du var forresten veldig heldig med lyset her da
Monica123 Skrevet 10. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 Takk for rosen Synes Ebba er søt selv jeg selv om hun er litt liten Ebba gleder seg til og se Tinka igjen det samme gjør jeg
Anette Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 Gleder meg til å møte Ebba igjen, sist stod hun mest stille og var litt redd parabolhunden og eieren så (ja jeg kommer men jeg turer fort igjen.... )
Monica123 Skrevet 11. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2011 Gleder meg til å møte Ebba igjen, sist stod hun mest stille og var litt redd parabolhunden og eieren så (ja jeg kommer men jeg turer fort igjen.... ) Ja parabolhunden var skummel altså,men når hun snudde ryggen til var hu veldig kul Jeg er veldig spent på hvordan Ebba reagerer på søndagen hun er forsatt bitte litt redd andre store hunder,men hun er mer trygg løs enn i bånd i store samlinger..Eiere til andre hunder er veldig skremmende altså..Så snuppa har bare godt av slik trening..
Nano Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Oi, denne tråden så jeg ikke før du logget ut. Så fin hun er!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar