Gå til innhold
Hundesonen.no

hund gratis på bussen i Trondheim

tulip

Recommended Posts

I følge den nye miljøpakken kommer det flere fordeler for oss reisende:

*** Familie helg: Lørdager, søndager og helligdager (ikke 17. mai) kan du ha med inntil 4 barn (eller hund) gratis ved bruk av hvilken som helst voksen billett.

En veldig hyggelig overraskelse for meg da jeg busset til turdate med Nansen og Vims tidligere i kveld :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt liker man! :blink:

I tillegg er Trondheimssonen utvidet kraftig, slik at man kan reise mye lenger på samme pris. Feks fra sentrum til Børsa :D

Har det eg og, men fikk ikke kjøpe det før ca et år siden etter noen sendte inn en klage.

Snodig. Første mndkort til hund jeg så var for 11 år sia.. Aldri hørt at noen har blitt nektet det. Flott at det ordnet seg for deg til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig. Første mndkort til hund jeg så var for 11 år sia.. Aldri hørt at noen har blitt nektet det. Flott at det ordnet seg for deg til slutt!

Tror det var noe med overgangen fra papirmånedskort til de elektroniske. Uansett er vi veldig glad i buss selskapet som har gjort det mye billigere og enklere å reise med hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det at man kan ha med seg inntil fire hunder gratis, er flott for oss som har flere hunder og er avhengig av buss for å komme oss noen vei. Dette tilbudet kommer jeg nok til å benytte meg masse av :blink:

Og som Tulip sier, så er det kjempeflott at de har utvidet Trondheimssonen kraftig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...