Anette Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Lager bildetråden og legger inn de få jeg har, vet at caranthir og Siri Eveline tok masse mer bilder med litt bedre kamera. Muttern er ikke helt stødig i bruk av kamera for å si det sånn Torsdag: Stilte for en belgisk dommer Og akkurat her og nå lærte jeg at jeg må stille henne opp når jeg står. Fordi idag testet jeg begge og hun stod mye bedre når jeg sto. her er bildebeviset på not how to Buhund hale 1: Finaleshow åpning med freestyle, og jeg og Siri Eveline falt pladask for en veldig homo fyr som var SUPER med og bikkja var bare ENDA mer med, de var herlige å se på der de danset, så vi fant kamera og prøvde å ta litt bilder mini kelpien er inni der! midtpunktet i hele gruppa Her har da kameraet laget hunden til en svart skygge Gruppe 7: Iver: Chico og Siri E: (bedre bilder kommer når hun laster opp bildene jeg tok med hennes kamera ) Fredag: stilte for jens myrmann: Bevis at Amiga egentlig er buhund 2 (hun tok dog ikke full ekstrem krølle helt rundt men dog... halen skal henge ned ) Og det var det jeg hadde, håper de andre legger ut mer imorgen
Caroline Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Meg og Bonitos Companeros Halli Galli som jeg stilte til cert og cacib begge dager. Første gang i ringen med cavalier, så jeg må da si meg fornøyd med det.
tm100021 Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Flotte bilder Det er få Cavalierer jeg liker, men den så skikkelig kul ut Caroline! Skikkelig driv og holdning liksom
mokken Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Wow! Det var cavalier med attitude gitt Stilig!
Stine Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Her er jeg veldig fornøyd med lille trulte To glade Nordmenn som toppa heile driten i Sverige ( hannen blei BIR begge daga )
SiriEveline Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Så flotte bilder og så flink du er Anette som får lagt ut bildene så kjapt PS: skal få dratt til mamma og pappa og ordnet det idag
Caroline Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Ja, Halli er en virkelig flott showhund! Nicola får nok mye moro med ham Hjemmesiden hennes finnes her.
HeleneFS Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 så mange fine bilder, gjerne legg ut fler
Carina Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Dessverre så er pcen min på reparasjon, sitter nå på en lånt minipc. Derfor blir ikke mine bilder redigert før jeg får igjen min egen laptop. Men har forminsket tre bilder av de hundene vi stilte iallefall. Fortispen min, Nanduhria's Helluin Cane og meg, som trenger å trene på oppstilling Vakre Dinamor og 2ne, som kan sine saker.
SiriEveline Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Endelig har jeg funnet noe som vil samarbeide, Picasa, så her kommer bildene mine (dvs. fotograf var mye Anette&Amiga): 2ne og fórvalpen til Caranthir BIM og BIR i korthåret collie Her ser man at jeg trenger litt øvelse i å stille opp :S Iver i ringen Hele gruppe 7
Guest 2ne Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Cane og meg, som trenger å trene på oppstilling Se så flinke dere er Vakre Dinamor og 2ne, som kan sine saker. hehe.. Det er ikke jeg som har lært Dina de sakene der, det er det Belgerpia som har gjort 2ne og fórvalpen til Caranthir Viktig å kose litt i ringen
Kristinh Skrevet 8. Januar 2011 Rapporter Skrevet 8. Januar 2011 Her var mange fine bilder:) Grattis til dere som har gjort det bra. Jeg har desverre ingen bilder siden jeg var ikke der. Men hunder fra meg er der og har gjort det helt fantastisk bra. Bt og ny champion på N uch Courtborne Shania i en alder av 11 år:) kjempe morro og dagen før ble Courtborne Keyzers-Faramiir BIS bruks på vinthundklubbens utsitlling. Og Courtborne Don`t Be Cruel tar cert og blir 4. beste hannhund og N S uch Courtborne Little Gilwen blir 2.beste tispe i går. Kjempe morro og er så klart veldig stolt. Om noen streifer forbi whippet ringen så gjærne knipse noen bilder,, da blir jeg veldig glad. Lykke til i morgen Klem Kristin.
Pingo Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Anya og jeg i ringen. Bilde er tatt av Anna stålhammar.
Gjest Skrevet 9. Januar 2011 Rapporter Skrevet 9. Januar 2011 Haha, hva skal vi gjøre med slike buhundhaler? Har samme problem på Mayla. Utrolig fin cavalier! Og fine belgere, + gruppe 7 hunder
Anette Skrevet 10. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 fant et bilde av Caroline på mydog sitt galleri http://www.flickr.com/photos/casimir_artmann/5340103008/in/pool-1576064@N20/
Caroline Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 fant et bilde av Caroline på mydog sitt galleri http://www.flickr.com/photos/casimir_artmann/5340103008/in/pool-1576064@N20/ Pille jo Ikke noe å si på kontakten hvertfall
Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2011 Rapporter Skrevet 10. Januar 2011 Æsj, nesten ingen bilder av meg. Bare noen litt mindre gode fra FB. Her fra torsdagen under BIR og BIM. Tror det der begynner bli lykke drakten min faktisk
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar